موشکاف ۱۵مهر - نظام ولایت بد جوری تو مخمصه اس. برجامش که به فناس! روسیه هم که ر پ ت پتو!

موشکاف 15 مهر


موشکاف:‌ سلام! وقتی نظام ولایت تو سوریه کم آورد به روسیه دخیل بست بلکه بتونه حلقة انزوای منطقه ای رو بشکنه. اما این روزا کاسه کوزه شون به هم خورده بدجور. هاهاهاها. چرا؟ چون ملک سلمان هم رفت روسیه یه کارایی بکنه. خبرو داشته باشین.


تلویزیون سی ان ان- 13 مهر


لحظه یی تاریخی. بازدید رسمی پادشاه عربستان سعودی از روسیه اتحاد جدیدی را در نفت و ژئوپولتیک منطقه ایجاد می کند. بازدید رسمی پادشاه عربستان علامت دیگری از این است که روسیه تصمیم خود در مورد خاورمیانه را می گیرد. روسیه و عربستان سعودی در جنگ سوریه از طرفهای درگیر متخاصم حمایت می کردند که به نظر می رسد تصمیم گرفته اند این اختلافات را کنار گذاشته و با هم کار کنند. در این میان، این رئیس جمهور روسیه است که در منطقه با سایرین هم پیمان می شود...


موشکاف:‌ هاهاها. عظما! دق نکنیا!  خب تو هم یه سر می رفتی روسیه زیارت! هاهاهاها. البته کار از این چیزا گذشته، الان تو اون جسم ناقصش ولوله ایه! هاهاهاها. این ولوله رو وقتی می فهمین که ببینین همین خبرو تی وی ریش چطوری داده. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم – 13 مهر


عربستان در دیدارهای خود با پوتین از روی کاغذ مطالبی خواند و گفت ریاض خواهان تمامیت ارضی عراق است. سلمان همچنین بدون اشاره به حمایت های مالی ریاض از تروریستها در سوریه و بمباران مردم یمن مدعی شد ایران در امور کشورهای منطقه دخالت می کند و مانع برقراری صلح شده است. پادشاه عربستان همچنین ثبات بازار نفت را حاصل همکاری مسکو و ریاض دانست


 موشکاف:‌ هاهاهاها. حالا چرا عصبی هستی؟! نگران چی یی؟ چرا چشم دیدن یه سفرو نداری؟! هاهاهاها. بعله. موضوع بیخ دار تر از این حرفاس. بحث تعادل منطقه ای در بینه؟ هاهاهاها.


سایت العربیه- 13 مهر


عادل الجبیر وزیر امور خارجه سعودی پنجشنبه 13مهر گفت روابط سعودی با روسیه، شاهد تحولی تاریخی است و اصرار دو جانبه‌ای بر همکاری سعودی-روسی در مبارزه با تروریسم و تندروی، وجود دارد.


درباره پرونده سوریه، الجبیر گفت که همکاری با روسیه برای متحد کردن اپوزیسیون سوریه و افزایش مشارکتشان در مذاکرات، از جمله پرونده‌های مورد مذاکره در مسکو بود.


موشکاف:‌ هاهاهاها. دغدغه و نگرانی نظام ولایت که یکی دو تا نیست. بعضیاشون تب کردن، بعضیاشون لرز. یه سری هم تب و لرز گرفتن. هاهاهاها. از ترس مرگ دارن قبض روح می شن. هاهاها.


 تلویزیون رژیم- 14 مهر


ترامپ در جمع فرماندهای نظامی این کشور در کاخ سفید گفت نمی خواهد توافقنامه هسته یی  با ایران به شکل کنونی ادامه یابد. ترامپ با تکرار ادعاهای تکراری در خصوص ایران افزود نباید اجازه دهیم ایران به تسلیحات هسته یی دست یابد. رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به یک خبرنگار گفت بزودی خبرهای جدیدی درمورد ایران از من خواهید شنید


موشکاف:‌ هاهاهاها. تازه این ولوله ای که تو نظام افتاده بخاطر آرامش قبل از طوفانه، ببین اگر طوفان بشه چی میشه. هاهاهاها. این موشکاف نیست که می گه، این بنگاه خبر پراکنی سپاه پاسدارانه.


خبرگزاری سپاه پاسداران- 14 مهر


ترامپ: این آرامش قبل از طوفان است


ترامپ ساعات اولیه بامداد امروز با فرماندهان ارشد ارتش آمریکا و وزیر دفاع کشورش دیدار داشت و در آن دیدار از لزوم مقابله با فعالیت‌های منطقه‌ای و جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران سخن گفت. ترامپ پس از اتمام این دیدار در برابر عکاسان و خبرنگاران ایستاد و سخنانی مبهم در خصوص «آرامش قبل از طوفان» بر زبان آورد.


موشکاف: هاهاهاها. بعله. نظام ولایت بد جوری تو مخمصه اس. برجامش که به فناس! تو منطقه هم که اونجور! روسیه هم که ر پ ت پتو! هاهاها. عظما!‌ حال و احوال؟ به نظرم باید یه خاک مناسب از چین وارد کنه که بریزه رو سرش. هاهاها.  فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: