موشکاف۱۶مهر این ده پونزده روزی که باقیمونده تا تکلیف برجام تعیین بشه، حال و احوال عظما داغونه!

موشکاف 16 مهر


موشکاف:‌ سلام! این روزا حال و احوال عظما داغونه! چرا؟ چون این ده پونزده روزی که باقیمونده تا تکلیف برجام تعیین بشه،  مثل ده پونزده سال بهش میگذره. هاهاهاها. یه تیکه از نگرانیاشو ببینین.


سایت حکومتی آفتاب 15 مهر:


منظور ترامپ از «آرامش قبل از طوفان» چه بود؟


«سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید:


تنها توافق هسته‌ای جزو رفتارهای بد ایران نیست، آزمایش‌های موشکی، بی‌ثبات‌ کردن منطقه، حامی شماره یک تروریسم دولتی بودن، حملات سایبری، داشتن برنامه هسته‌ای غیرقانونی [جزو رفتارهای بد ایران محسوب می‌شوند.]


ترامپ در نظر دارد راهبردی برای مقابله با تمامی این رفتارها و نه فقط یکی از آنها را طراحی کند. این چیزی است که تیم او بر آن تمرکز دارد و چیزی است که او در روزهای آینده از آن رونمایی خواهد کرد.»


 


موشکاف:‌ هاهاهاها. موشکی و منطقه و تروریسم و سایبری و اتمی و .... هاهاهاها. عظما چیزی از قلم نیفتاده که؟! هاهاهاها. مشت و لگد و هوک چپ و راست و آپرگات و همه چی باهم. هاهاها. چیز دیگه ای میل نداری واست سفارش بدم؟ هاهاهاها.


سایت حکومتی ساعت 24


نقوی حسینی عضومجلس ارتجاع 15 مهر


برجام قابل مذاکره و گفت وگوی مجدد نیست


 آنها یک روز می گویند باید الحاقیه به برجام اضافه شود، یک روز سخن از تجدید نظر در برجام می زنند، روز دیگر می گویند باید به برجام پیوست اضافه شود و امروز هم سخن از این می گویند که بند T باید تفسیر مجدد شود.


موشکاف:‌ هاهاهها. میگه برجام قابل گفتگو نیست!‌هاهاهاها. حالا می بینیم! اون موقعی که ۴ دست و پا راه بیفتین دنبالشون که بیا مذاکره. البته از همین الانشم از بس ۴ دست و پا رفتن زانوهاشون خون اومده. هاهاهاها.


کیهان خامنه ای ۱۴ مهر


حمایت وارونه اروپا از برجام!


معرکه گرفتن روی حمایت اروپا از برجام بازی دیگری است که برخی برای فضاسازی رسانه‌ای در افکار عمومی در جهت حفظ برجام و منافع حزبی خود به راه انداخته‌اند تا ساز خود را با ساز «برجام 2» در نیویورک کوک کنند! آنچه که از بازی متناقض آمریکا و اروپایی‌ها با دولت دوازدهم آشکار می‌شود این است که آنها در حال خریدن وقت برای فضاسازی رسانه‌ای – سیاسی و دست یافتن به یک اجماع حداکثری علیه ایران هستند که با انفعال دولت دور از انتظار نیست!


موشکاف:‌ ب ب به به! برجام ۲! ایشالا به مبارکی ۳ و ۴ و الی غیر النهایه! هاهاها. جام های زهرو برین بالا پی در پی! پی در پی!‌هاهاهاها. حالا اگه برین پای برجام های بعدی چی بهتون می ماسه؟‌ طرحتون چیه؟‌ بنال ببینم.


زیرنویس: ‌کیهان خامنه ای 15 مهر ‌


 مذاکره مجدد درباره برجام؛ تله سه جانبه آمریکا، اروپا و آژانس


برنامه اصلی مثلث آمریکا،اروپا و آژانس انرژی اتمی این است که ایران را به مسیری هدایت کنند که آن سرش برجامی دیگر است. برجامی که هدف از آن تعمیم «اقدامات نقد در مقابل وعده‌های نسیه» در دیگر مولفه‌های قدرت ایران است.متاسفانه مقامات ارشد دولت، در واکنش به نقض فاحش برجام، هیچگاه به صورت متقابل واکنش نشان ندادند و همین انفعال، طرف مقابل را به گستاخی بیشتر، تشویق کرد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. وعده های نسیه! به نظرم خوبه عظما بجای وعده های نسیه بره سراغ دو سه تا سیلی نقد! هاهاها. خلاصه اینکه نظام ولایت تو مخمصه اس، تو هچله، مثل حیوان نجیب تو گل گیر کرده. هاهاهاها. روزای دیگه هم در خدمت شمام که بازم این هچل نظامو واستون موشکافی کنم. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: