موشکاف۱۷مهر شیخ فری با حرفهاش تودانشگاه آتیش جنگ درونی نظام رو شعله‌ورتر کرد

موشکاف 17 مهر


موشکاف:‌ سلام! یکی دو روز پیش شیخ فری رفت دانشگاه و یه چرندیاتی گفت. البته چرندیاتش قابل اشتعال بود، چون وقتی افتاد رو آتیش جنگ درونی نظام، چنان شعله ورش کرد که بیا و ببین. هاهاهاها. حتی تی وی ریش هم واسش دست گرفت و وعده های تو خالی قبلی رو به رخش کشید. هاهاهاها.


(تلویزیون رژیم- 15 مهر):‌


تمامی تحریمها حتی تحریمهای تسلیحاتی موشکی و اشاعه یی هم به صورتی که در قطعنامه بوده لغو خواهد شد. ادامه 03.28 تمام تحریمهای اقتصادی به طور کامل لغو خواهد شد. لغو خواهد شد و نه تعلیق.


حالا حدود دو سال از امضا و اجرای برجام گذشته. قرار بود همة تحریمها لغو شود. اما نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه از همان روزهای اولیه تحریمهای جدیدی نیز وضع شد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. خب اگه خوب نگاه کنی تمامی تحریم ها برداشته شد اما چون کمر ظریف وسط مذاکرات گرفت نتونست بالا نگهش داره و دوباره گذاشت سر جاش. هاهاهاها. اما از این حرفا گذشته شیخ فری یه چرندی گفت، شما ها چرا باور کردین؟! شنونده باید عاقل باشه! البته حرجی بهشون نیست چون عقلشون پاره سنگ ورمیداره. هاهاهاها.


کیهان خامنه ای – ۱۶ مهر


«‌برجام در بن بست، اقتصاد در رکود، دولت مشغول حاشیه سازی»


« درحالی‌که دولت بعد از 4 سال وعده دادن،هنوز نتوانسته گرهی از کار فرو بسته اقتصاد باز کند و تنها و تنها در حوزه حرف موفقیت‌های چشمگیری به‌دست آورده، میوه تلخ برجام می‌رسد و به زودی آمریکایی‌ها جواب اعتماد یکطرفه و غیر منطقی تیم مذاکره‌کننده و البته با هدایت جاسوس‌ها را می‌دهد و با مادر تحریم‌ها، اندک راه‌های موجود را هم می‌بندد! در چنین شرایطی منطق و عقل حکم می‌کند که دولت‌مردان شب و روز نشناسند... با این حال خبری نیست! دولتمردان در نهایت سادگی،خبر از ادامه برجام بدون آمریکا می‌دهند و یادشان رفته که روحانی گفته بود: اروپایی‌ها آقااجازه هستند، ما مستقیم با خود کدخدا مذاکره می‌کنیم!!


حالا کدخدا تحریم‌های تازه را وضع کرده و روز اجرای آن نزدیک است، اما دولتمردان درگیر بازی با کلمات هستند! ».


موشکاف:‌ هاهاهاها. بازی با کلمات! خب چیکار کنن؟! برن گل کوچیک بازی کنن؟!‌هاهاهاها. اما ترس اصلیشون از تأثیرات اون «کار فرو بستة اقتصاده» که این روزا ملتو آورده تو خیابونا! هاهاهاها. از مالباخته ها گرفته تا کارگرا! بعله. از این می ترسن.


خبرگزاری حکومتی دانشجو- 16مهر


 پاسدار حسین شریعتمداری - کیهان


« در حالی که تاکنون از برجام فقط یک مشت کلی‌گوئی‌های بی‌خاصیت نظیر، فتح‌الفتوح! و معجزه قرن! و تسلیم قدرت‌های بزرگ در مقابل ایران!... به ملت تحویل داده‌اند و هنوز نتوانسته‌اند حتی یک دستاورد محسوس و قابل قبول برای آن دست و پا کنند، با حالتی که انگار قصد تواضع دارند! اظهار می‌دارد که «ما آمریکایی‌ها را فریب داده‌ایم»! و نمونه‌های دیگری از این دست «وارونه‌نمایی»ها که شرح آن به درازا می‌کشد».


موشکاف:‌ هاهاهاها. مثل اینکه یه مشت کلی گویی کم بوده! خب شیخ فری دو سه مشت کلی گویی تحویلش میدادی. هاهاهاها. بعله. البته این برجام یه دستاوردهایی هم داشته. از یه طرف هیزم جنگ درونی رو فراهم کرده و از اون طرف راه اعتراضاتو باز کرده که هر دوتاش داره اوج میگیره و تا همین چن روز آینده به اوج می رسه. از من موشکاف بشنوین. بعد نگین نگفتا. هاهاها. فعلا خدانگه دار.



لطفا به اشتراک بگذارید: