موشکاف۲۶مهر- تو نظام ولایت عجب شیر تو شیری یه ها... بالاخره بسیجی ریزشی بدبخت حرف کیوگوش بده؟!‌

موشکاف 960726


موشکاف: دوستان سلام! تا حالا دیدید یکی که ضربه می خوره چطوری میشه؟!  چطوری تلو تلو میخوره و چطوری حرف میزنه؟ توی بوکس بهش میگن ناکدان سرپا ! حالا تو ورق پاره ها و بوقای نظام عین همین وضعیتو می شه دید. هاهاهاها ببنین:


تلویزیون رژیم -25 تیر


در این میانه اروپا هم طرف ایران است. خانم موگرینی نماینده اتحادیه اروپا تا چند روز دیگر برای چندمین بار به کاخ سفید می رود تا به رئیس جمهور آمریکا بگوید توپی که به زمین کنگره انداخته ممکن است وارد دروازه خودش شود. دبیرکل سازمان ملل هم تا الان دقیقا 14 بار گفته: برجام را حفظ کنید.


موشکاف: خب تی وی ریش که زبون بزرگه خامنه‌اس! حالا ببینین خرچنگ نظام که زبون کوچیکة علی وافوره چی میگه:


احمد خاتمی: بعضیها خوشحالند از اینکه اتحادیه اروپا از برجام حمایت می کند, بدانید الکفر ملته واحده بدانید اگر اتحادیه اروپا جانب نظام را بگیرد یا جانب آمریکا, قطعا جانب آمریکا رو خواهد گرفت».


 


موشکاف: اهه!!! چی شد چی شد؟! زبون کوچیکه به زبون بزرگه گفت غلط اضافی نکن! تو نظام ولایت عجب شیر تو شیری یه ها... بالاخره بسیجی ریزشی بدبخت حرف کیوگوش بده؟!‌


بگذریم و بریم ببینیم تو دار و دستة خود روباه بنفش چی می گن!


پس بریم سراغ انگشت شیشم نظام! و روزنامه‌های طرفدارش


زیرنویس: روزنامه حکومتی جهان صنعت- 25 مهر


از حمایت اروپا ذوق‌زده نشویم!... به نظر می‌رسد که همراهی اروپا ... در دراز‌مدت تابعی از نوع رفتار‌های ایران در منطقه... است. بزرگ‌ترین نشانه برای اثبات این ادعا همان رفتاری است که سه کشور فرانسه، بریتانیا و آلمان در قبال ایران انجام داده‌اند، این سه کشور در روز‌های پایانی ماه ژوئیه و اخیرا هم در ماه سپتامبر گذشته با هدف بازی کردن در زمین واشنگتن و با انتشار بیانیه‌ای از ایران خواستند برنامه موشکی خود را متوقف کند و از میزان رفتار‌های ثبات‌زدای خود در منطقه بکاهد.


موشکاف: چی شد؟ چی شد؟ اینکه تو دار ودستة روحانی بود هاهاهاها آقا منکه گیج شدم! از بس اینها گیج بازی در آوردن! دوستای شیخ فری هم زیرابشو می زنن. هاهاهاها به این میگن «ناکدان سرپا» داره تلوتلو میخوره، ولی حکم ناک اوت رو داره! آقای مربی لنگو بنداز وسط رینگ! نظام  ناک‌اوته ناک اوت!!!


سایه مبارکتون کم نشه تا فردا هاها هاها.




لطفا به اشتراک بگذارید: