موشکاف ۲ آبان - این عظمای طلسم شکسته بخت برگشته، داره عباش جرواجر میشه!

موشکاف ۲ آبان


...........................................................



موشکاف: آقا شما یه دونه عبای سالم ندارید یه چند روزی به یه آدم محتاج قرض بدید؟


برای کی؟ برای این عظمای طلسم شکسته بخت برگشته که همینطوری داره عباش جرواجر میشه! هاهاهاها


چطور؟ ببینین تلویزیون خودش چی گفته:


آمریکا وزیر خارجه‌اش را به ریاض فرستاده تا به گفته خبرگزاری‌‌های غربی عراق و عربستان را برای مقابله با نفوذ منطقه‌ای ایران به هم نزدیک کند. شاه سعودی و نخست‌وزیر عراق ساعتی قبل در نشست مشترک با تیلرسون اسناد تشکیل کمیته همکاری عربستان و عراق را امضا کردند.


جزئیات کمک عربستان به عراق در قبال این همکاری هنوز اعلام نشده است. خبرگذاری آمریکایی آسوشیتدپرس خبر امضای این اسناد را گفت و اعلام کرد: کاخ سفید می‌خواهد با کمکهای ریاض به بغداد، عربستان و عراق را به سنگری برای مقابله با نفوذ ایران در کشورهای منطقه تبدیل کند.


موشکاف: هاهاهاها. یعنی از عراق و سوریه و جاهای دیگه هری! ولی رسانه های نظام می گن این خواستة شرورانة استکبار که تازه نیست، مدتها است داره از این کارا می کنه ولی میخ ولایت توی عراق محکم تر این حرفاس. مگه این که نشونه یی باشه که این میخم شل شده.


ما درباره مسائل مختلف از جمله روند صلح خاورمیانه و سوریه و خطر ایران برای منطقه و اوضاع در یمن گفتگو کردیم.


مجری: عادل الجبیر اذعان کرد که آمریکا برای اهداف ضدایرانی تلاش کرده بغداد و ریاض را به هم نزدیک کند.


حیدر العبادی هم در ریاض گفت: میخواهیم از گذشته فاصله بگیریم.


موشکاف: هاهاهاها. پس بی خود نیست این طور وحشت از سر و روشون می ریزه.



روحانی: ... استکبار هم چنان وجود داره توطئه های دشمن هم چنان ادامه داره... چرا به دست و پا افتادن چرا مرتب تو منطقه گردش می کنن؟ چرا در این خانه و اون خانه می رن...


موشکاف: هاهاهاها. پس این طوریاس. حتی می ترسه اسم بیاره که کی کجا رفته ولی از توطئه ناله می کنه و می گه مواظب باشین همة حاکمیت با هم فرو نریزه.


حالا متوجه عرض بنده شدید؟! که چرا می گم دنبال عبای سالم می گردن؟ یعنی هنوز مصیبت برجام تعیین تکلیف نشده، مصیبت موشکی اومد روی میز آسید علی گدا!


داشتن قضیه موشکی رو وصله پینه می کردن که حالا یهویی آتیش جمع و جور کردن دم و دستگاه نیروی قدس و برجام منطقه‌ای افتاد توی دامنشون. تازه طرف آمریکایی گفته همه اینها رو خودم تنهایی حل می کنم و اروپایی رو هم مرخص کرده!!!


سایت یورونیوز ۳۰ مهر 96


ترامپ رییس جمهور آمریکا


سایت یورونیوز ۳۰ مهر 96: دونالد ترامپ, رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا می گوید رویکرد کشورش نسبت به ایران احتیاجی به همراهی اروپایی ها ندارد. رییس جمهوری آمریکا در جریان یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه فاکس نیوز ضمن تاکید بر این موضوع که کشورش هیچ مخالفتی با مبادلات تجاری بازرگانی فرانسه و آلمان با ایران ندارد, گفت: «من به آنگلا مرکل و امانوئل ماکرون گفتم معاملات و کسب درآمد با ایران را ادامه دهید, نگران نباشید در این مورد ما احتیاجی به شما نداریم.»


موشکاف: هاهاهاها بله دیروز شیخ حسن کلید شکسته  هم همینو گفت. حق دارن این قدر وحشت کنن چون وقتی روشون این ور می کنن هم با دشمن اصلی شون یعنی مردم مواجه می شن که فریاد می زنن می کشم می کشم آن که برادرم کشت.


ایام به کام تا موشکافی هاهاهاها

لطفا به اشتراک بگذارید: