نقالی ـ «دبش» نامه ولایت

در حالی که فساد میلیاردی «چای دبش» سراپای «دولت پاکدست!» خامنه‌ای را هم‌چنان می‌لرزاند، ابراهیم رئیسی در سفر نمایشی به کرج گفته است: «مبادا روابط ناسالم، پارتی بازی، رشوه و... در ادارات حاکم شود. من با مردم عهد بسته‌ام که در این دوره تلاش کنیم بسترهای فساد را از بین ببریم و به این عهد وفادارم. باید زمینه رانت، پارتی‌بازی و... در هر کجا که باشد باید از بین برود و با خود مردم با این موضوع برخورد خواهیم کرد... در برخورد با فساد به هیچ کسی رحم نخواهم کرد!»

این جانماز آب‌کشیدن‌ها، مردم‌فریبی‌ها و و وارونه‌نمایی‌ها اگر چه ویژگی ثابت عمامه‌داران ریایی است اما وقتی نوبت به باند جنایتکار حاکم بر ایران می‌رسد با نوعی رذالت غیرقابل توصیف همراه است. او در شرایطی ادعای مبارزه با «روابط ناسالم، پارتی‌بازی، رشوه و رانت و فساد» می‌کند که یکی از اعضای مجلس ارتجاع با تحیر دربارهٔ فساد ۴میلیارد دلاری «چای‌گیت» می‌گوید:

«بحث یک ریال و ۲ ریال نیست. بحث یک دلار و ۲ دلار نیست. بحث پولی است که می‌تواند مسیر اقتصاد یک کشور را واقعاً تغییر دهد آن هم در این شرایط که مردم مشکلات اقتصادیدارند. ما قاطعانهبه‌عنواننماینده مردم از قوه قضاییه می‌خواهیم ورود کند و گزارش کار دهد. دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی به مردم شفاف بگویند و گزارش دهند»

لطفا به اشتراک بگذارید: