کنفرانس مطبوعاتی لاریجانی- انیمیشن طنز سیاسی

انیمیشن طنز سیاسی - کنفرانس مطبوعاتی لاریجانی


جنگ جناحی و یک قرون ارزش قائل نشدن برای خامنه‌ای توسط نزدیک‌ترین آدمهاش، خامنه‌ای رو به‌جایی رسوند که با خودزنی در واقع، نورچشمی‌های سابق خودش و خودی‌های پیشین جناحش رو حذف کنه. خنده‌داره کسانی که همین الان در مسند مشاوره دادن بهش هستن، یا سالیان، اوامرش رو در تلویزیونش یا مجلسش پیش بردن الان لیاقت شرکت در انتخابات رو هم ندارن. این، «از رو بستن» از جمله شامل حذف علی لاریجانی هم شد.


روز ۶خرداد پس از جراحی کاندیداهای حکومتی توسط شورای نگهبان، خامنه‌ای به صحنه آمد و ضمن تأیید این اقدام گفت: «شورای نگهبان بر طبق وظیفه خودش آنچه را که باید انجام دهد انجام داد». خامنه‌ای سپس برای خنثی کردن آثار فضاحت‌بار مهندسی‌اش رو به مردم گفت: «به حرف این کسانی که ترویج می‌کنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمی‌رویم پای صندوق رأی اعتنا نکنید. اینها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمی‌کند».


فراتر از این سخنان و نکته مهمی که در سخنان خامنه‌ای بود تشکر از رد صلاحیت شدگانی بود که به تصمیم شورای نگهبان گردن گذاشتند. در این گزارش می‌خواهیم ببینیم واکنش باندهای حکومتی به این اقدام خامنه‌ای چیست و براستی آنها چه نقشی در این رژیم بازی می‌کنند. به‌خصوص این‌که هر ناظر عادلی با دیدن لیست نهایی شورای نگهبان ارتجاع درمی‌یابد که آخوند رئیسی خروجی آن خواهد بود.



مطالب مرتبط


گفتگوی سلامی- انیمیشن طنز سیاسی


درس تاریخی در حذف کاندیداها توسط خامنه‌ای - گزارش خبری

لطفا به اشتراک بگذارید: