گفتگوی سلامی- انیمیشن طنز سیاسی

انیمیشن طنز سیاسی - گفتگوی سلامی


یکی نیست به‌سلامی بگه نمی‌شه که این قدر چهار نعل در پهنة علم و تکنولوژی و فلسفه بتازی. اول فرصت بده اون در قابلمة کرونایابت رو دنیا هضم بکنه بعد برو سراغ ابداعات و اختراعات بعدی.


یکی از خزعبلات تکراری و نخ‌نمای عمود لرزان و پوسیده‌ٔ خیمه‌ٔ ولایت در اولین روز سال۱۴۰۰ «گیر»ی بود که به فضای مجازی داد! خامنه‌ای که حرص قدرت مطلقه هر روز او را تشنه و تشنه‌تر می‌کند، از سایتها و صفحات مجازی که به فرمان خودش فیلتر شده به فغان آمده بود.


«رهبر فرزانه!» در آستانه‌ٔ شعبده‌ٔ انتخاباتی که قصد یک قطبی کردن آن را دارد، نگرانی به چالش کشیده شدن و به سخره گرفته شدن هیمنه‌ٔ پوشالی‌اش در فضای مجازی و شکست طرح‌هایش برای نمایش انتخابات را دارد.


البته بزرگ عمامه‌داران ولایت روشن نکرد که دیگر بیش از این همه محدودیت سرعت و پهنای باند و فیلترهای متنوع و گوناگون با سایزهای مختلف و کلی اکانت‌های فیک سپاه سایبری‌اش در همان صفحات فیلتر شده که وظیفه‌ٔ پروموت کردن خودش یا لجن‌پراکنی علیه «دشمن برانداز» را دارند، دیگر چه کاری می‌خواهد بکند!


مأموریت مهم پاسدار حسین سلامی، ابر شرخر نظام!
هنوز خود مقام عظمای ولایت در میان خماری دود پیشین و آماده‌سازی دود پسین، حیران و مردد درباره‌ٔ تصمیم‌گیری برای «چه کردن» با فضای «ول» مجازی مانده بود که محمد جواد آذری جهرمی، وزیر جوان ارتباطات و بازجوی اطلاعاتی سابق نظام اولین اردنگی را نثار محضر «مبارک!» اش کرد و گفت آن شیوه‌ها منسوخ شده است.


مطالب مرتبط


انیمیشن خامنه ای و انتخابات – طنز سیاسی


رجزخوانی پهلوان‌پنبهٔ شل‌مغز نظام!

لطفا به اشتراک بگذارید: