موشکاف ۲۲مرداد۱۴۰۰ ـ عظما بدجوری با کرونا دست به یکی کرده و مردم پرپر می‌کنه

این روزا عظما بدجوری با کرونا دست به یکی کرده و داره مردم پرپر می‌کنه ـ موشکاف ۲۲مرداد۱۴۰۰


موشکاف: به به! دوستان و رفقای باصفا! سلام و صد سلام تقدیم شما! ایشالا که تن و جونتون سالم باشه و هر چی بلابدتریه نصیب عظما شه که این روزا بدجوری با کرونا دست به یکی کرده و داره مردم ایرانو پرپر می‌کنه. اونقده هم رو داره که اشک تمساح هم می‌ریزه. دددی‌دی‌دی!


مسأله بیماری کرونا امروز به‌نظر من مسأله اول کشور است مسأله فوری و فوتی کشور است که بایستی دنبال بشه
خوب ابتلائات و تلفات بسیار دردناک است حقیقتاً به زبان آسان لاکن در واقع وقتی نگاه کنید در یک روز بیش از ۵۰۰ خانواده داغدار بشوند این چیز کمی است؟ این چیز کوچکی است؟


موشکاف: عه‌عه‌عه! رو رو برم که به سنگ پای قزوین گفته زکی! خوبه همه دیدن که خود جنایتکارش گفت کرونا مسئلة بزرگی نیست و بزرگش نکنین. همین عظی بو که گفت مسائل بزرگتر هم داریم. خوبه همه میدونن که خود عظی گفت کرونا میتونه نعمت باشه. خودش بود که واکسن فایزر زد اما از ورود فایزر و مدرنا واسه مردم جلوگیری کرد. حالا ملاحظه بفرمایین که این روباه صفت چطوری از واکسن حرف میزنه.


نکته بعدی مسأله واکسن هست خب خوشبختانه در داخل تولید واکسن انجام می‌گیرد و تولید داخلی به‌نحوی موجب شد که واردات خارجی هم آسانتر بشه همان‌طور که مسئولان این را بر زبان آوردند و گفتند


موشکاف: هاهاهاها. برو بی‌حیا! این سیابازیا کسی رو رنگ نمی‌کنه. واکسن داخلی کدومه؟ همین یارو مخبر که شده معاون اول خبیثی، گفته بود تو مرداد هفته‌ای دو میلیون دوز واکسن میده؟ پس کو! پولشو گرفته و ریخته به حساب عظی، ولی از واکسن خبری نیست. واردات واکسن هم که شوخیه.هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که چی واسه عظما جدیه.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۰مرداد۱۴۰۰ ـ تو اصطبل نظام، این طرح صیانت فضای مجازی رو گذاشتن کنار


کرونا در ایران - سازمان بهداشت جهانی: بیشترین تعداد مرگ و میر جدید مربوط به ایران ا ست

لطفا به اشتراک بگذارید: