موشکاف ۴خرداد۱۴۰۱ ـ سرنگونی این مفسدان نزدیکتر شده است

سرنگونی این مفسدان نزدیکتر شده است ـ موشکاف ۴خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای عزیز و با مرام! عظما می‌خواست یه نظام یکدست ولایتمدار درست کنه اما تا همین جای کار بدجوری بز آورده. هرکی از راه میرسه یه پشت پایی، جفتکی چیزی به عظما و خبیثی میزنه. سبزعلی رضایی که قرار بود معاون قلابی خبیثی در امور اقتصادی باشه یه چنین پشت پایی به رئیسش میزنه:

کانال تلگرامی چند ثانیه ـ پاسدار محسن رضایی ـ ۳خرداد ۱۴۰۱

در چند سال اخیر تورم ۴۰درصدی را تجربه کردیم و امسال هم شرایط سختی خواهیم داشت.

موشکاف: چطور شد؟ تورم چهل درصدیه؟ سال سختی خواهید داشت؟ این سبزعلی ظاهراً روضه‌های اقتصادی خبیثی رو یادش رفته. شاید هم یادشه اما میخواد اون قضیه برکناریش از معاونت اقتصادی رو تلافی کنه:

آخوند رئیسی ـ ۲۹اسفند ۱۴۰۰

گفتیم که هدف‌گذاری اصلی دولت مهار تورم و اعمال سیاستهای تورم‌زدا است. به توفیق الهی این حرکت آغاز شد و امروز شیب تورم در سه ماهه آخر سال کاهنده شد. آمارها گواه بر این مدعاست. گفتیم که چرخ تولید را با قوت به حرکت در می‌آوریم. آمارهای رسمی که هنوز تا پایان ۳ماهه سوم است، نشان می‌دهد رشد اقتصادی به بالای ۵درصد! رسیده است.

موشکاف: حالا این پشت پا رو داشته باشید تا بریم سراغ پشت پای بعدی که مال خالیبافه. استبل ولایت قرار بود حامی دولت خبیثی باشه اما ببینید رئیس این استبل، چه جفتکی نثار عمامه خبیثی می‌کنه:

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ـ ۳خرداد ۱۴۰۱

امروز نیز باید معیشت و اقتصاد مردم را از محاصره بوروکراسی اداری و بی‌رمق، رانت بازی، انحصار، حلقه‌های بسته تصمیم‌گیری و عدم شفافیت ساز و کارها، دلالیهای سازمان‌یافته و امضاهای طلایی آزاد کنیم.

موشکاف: هاهاها. خودمونیما اما این خالیباف چنین حرفایی رو درباره دولت شیخ فری هم نمی‌زد. معلومه زمین خیلی زیر پای اینا سفت شده که اینطوری به همدیگه شاخ میزنن. وقتی رئیس استبل اینطوری میگه دیگه تکلیف باقی یابوها روشنه. هاهاها:


سایت رویداد ۲۴- علیرضا بیگی عضو مجلس ارتجاع ـ ۳خرداد ۱۴۰۱

چه اظهارنظرهای آبان ۹۸ و چه اظهارنظرهای اردیبهشت ۱۴۰۱ توهین به شعور مردم است چون مردم با پوست، گوشت و استخوان خود تورم و گرانی را حس می‌کنند

موشکاف: هاهاها اینا قرار بود برای عظمای درب و داغونشون جهاد تبیین راه‌بندازن اما مدام پته همدیگه رو می‌ریزن روی آب و برای همدیگه پشت پا می‌اندازن. عظما! قربون عمه‌ات بری با این نظام یکدستت. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۳خرداد۱۴۰۱ ـ هرچقدر زمان میگذره و عظما به زباله دون نزدیکتر میشه
اولویت‌های خامنه‌ای؛ اولویت‌های مردم
لطفا به اشتراک بگذارید: