موشکاف ۳خرداد۱۴۰۱ ـ هرچقدر زمان میگذره و عظما به زباله دون نزدیکتر میشه

هر چقدر زمان میگذره و عظما به زباله دون نزدیکتر میشه ـ موشکاف ۳خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای عزیز و با مرام! هرچقدر زمان میگذره و عظما به زباله دون نزدیکتر میشه، تنها و تنهاتر میشه. حالا کار به جایی رسیده که گوبلز نظام یعنی پاسدار سلامی هم مجبور شده مقر بیاد و بگه عظما بدجوری بی کس و کار شده. هاهاها:
تمام هدف دشمن آن است تا ولی خدا و امام مسلمین در میدان جهاد و لحظه های سخت و سرنوشت ساز تاریخ اسلام دوباره تنها بماند..
موشکاف: رفقا یادتونه یه زمانی می گفتیم و علی گدا مونده و حوضش؟ حالا دیگه حوضش یا بهتره بگیم حوزه اش هم باهاش نیست و نظامش همینطوری در حال ریزش و شرشره:
تخریب و اهانت به روحانیت رسم عده‌ای شده است و فضای مجازی هم در این آتش می‌دمد. .... فاجعه است در خیابان یکی از شهرهای کشور 50مجتهد بوده و الان یک طلبه و مجتهد هم وجود ندارد.
موشکاف: اوه اوه...پس معلومه کفگیر عظما بدجوری به ته دیگه خورده. چهل و سه ساله دارید سرمایه های این مملکت رو خرج تولید آخوند و تکثیر عمامه می کنید اما این دم آخری کشک هم تو کاسه تون نمونده. حالا به دست و پا افتادید و میخواید جلو نشتی نظامتون رو بگیرید اما کار از کار گذشته:‌
داخلی ها، باید صف جدا بشود، اینها که مزدوران بیگانه هستند اینها که دارند آب به آسیاب دشمن می ریزند این ها که دارند دشمن را تقویت می‌کنند و جبهه خودی را تضعیف می کنند، توی دلها را خالی میکند و به منافع بیرونی دلبسته‌اند، قرآن می‌گوید از این ها جدا بشوید، صف‌تان را جدا کنید
موشکاف:‌ اوه اوه این یه پله دیگه هم رفت پایین تر. میگه شرشر و ریزش چیه. صحبت از صف بندی و رفتن تو صف دشمنه. دددی دی دی. بله رفقا تو این آشفته بازار، عظما رفته خیمه شب بازی سلام پسمانده راه انداخته که بگه تنها نیست اما کار از این جنگولک بازیا گذشته. الآن همه جامانده ها و وامونده ها و پسمونده ها باید غزل خداحافظی رو بخونن. هاهاها. زت ریاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲خرداد۱۴۰۱ ـ امشب میخوایم وضعیت استبل ولایت رو موشکافی کنیم
خامنه‌ای؛ سکوت شرم‌آور در مورد فاجعهٔ متروپل در آبادان
لطفا به اشتراک بگذارید: