موشکاف ۲خرداد۱۴۰۱ ـ امشب میخوایم وضعیت استبل ولایت رو موشکافی کنیم

امشب میخوایم وضعیت استبل ولایت رو موشکافی کنیم ـ موشکاف ۲خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه دوستان با مرام! دیشب از ولوله ای که قیام تو جمعه بازارهای ولایت براه انداخته صحبت کردیم. امشب میخوایم وضعیت استبل ولایت رو موشکافی کنیم. خبیثی میگه داریم جراحی اقتصادی می کنیم. سگ وسیله هاش میگن عظما از این طرح حمایت می کنه بعد تو استبل ولایت میگن جراحی اقتصاد کجا بود؟‌ این اقتصاد رو به موته.
‌غلامعلی کوهساری عضو مجلس ارتجاع ـ 2 خرداد: موضوعی که امروز در سطح جامعه با آن مواجه هستیم بحث وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هست من خواهش می کنم به این موضوع توجه بشود اقتصادی را داریم جراحی میکنیم که رو به موت است و واقعاً با این جراحی ما نه تنها اقتصاد را بلکه مردم را به نوعی داریم جراحی می کنیم .
موشکاف: دددی دی دی...این مجلس قرار بود همون مجلس یکدستی باشه که از خبیثی حمایت کنه و هر غلطی اون کرد اینا براش کف بزنن حالا ببینید کار به کجا کشیده که اینطوری پته عظما رو می ریزن روی آب و میگن این اسمش جراحی مردمه نه جراحی اقتصاد. بعد هم اینطوری تف می کنن تو چای عظما هاهاها:
زیرنویس:‌غنی نظری عضو مجلس ارتجاع ـ 2 خرداد:‌ تذکر بعدی بنده به دولت و مجلس در خصوص گرانی های اخیر هست ببینید عزیزان مردم گرانی ها واقعا فشار شدیدی به مردم وارد میکند و ما نباید اینکه جراحی اقتصادی ست مردم تحمل کنند صبر داشته باشند ما جدیت و قاطعیت تعزیرات حکومتی ارزان بودن کالاها و وفور کالاها را خواستار هستیم و اینکه بدلیل مباحث مربوط به جراحی اقتصادی نمایندگان هم نتوانند تذکر بدهند این قابل قبول نیست
موشکاف: بله دیگه عبای عظما قرار بود یه دست بشه اما از همین سوراخ داره تا آخر جر میخوره. ببینید کار عظما به کجا کشیده که حالا از شفافسازی دزدخونه های زیر دست عظما حرف میزنن:‌

صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع ـ 2 خرداد: پیشنهاد ما این جور بوده که نهادهای زیر مجموعه مقام معظم رهبری از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد فرمان اجرایی امام، کمیته امداد ما پیشنهاد مان این است که به هر حال امروز مثل بنیاد مستضعفان ستاد اجرایی میدانید از لحاظ مالی گردش مالی خیلی زیادی را دارند در کشور از لحاظ اموال و املاک دارایی درآمد هیچگونه نظارتی الان مجلس ندارد شفافیتی هم ندارد! اینا کارشون مالیه. اجراییه باید شفاف باشن.
موشکاف:‌ بله رفقا! هرچی میگذره وضعیت عظما درب و داغونتر میشه. خودش هم مونده کجا رو باید بچسبه؟ دولتو بچسبه؟ مجلسو بچسبه؟ بیت ولایت رو بچسبه؟ از هر طرف میره میخوره به دیوار رپتوپتینا..هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱خرداد۱۴۰۱ ـ ببینید کار به کجا کشیده که خودشون هم موندن چی بگن و چه غلطی بکنن
مجلس ارتجاع وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی و اطلاعات سپاه و نیروهای مسلح رژیم را از شفافیت معاف کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: