موشکاف ۱خرداد۱۴۰۱ ـ ببینید کار به کجا کشیده که خودشون هم موندن چی بگن و چه غلطی بکنن

ببینید کار به کجا کشیده که خودشون هم موندن چی بگن و چه غلطی بکنن ـ موشکاف ۱خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با معرفت و با مرام! سلام به اونایی که با قیامشون اونچنان ضربه ای به ملاج عظما و سگ و سیله هاش زدن که هرچی میگذره، گیج و ویج تر میشن. هاهاها. ببینید کار به کجا کشیده که خودشون هم موندن چی بگن و چه غلطی بکنن. از یه طرف اون یارو حْش یعنی حسین شریعتمداری اینطوری نوشته:
کیهان نوشت: رسانه های بیگانه وابسته به امپراتوری دروغ، پس از چند روز دروغ گویی درباره وقوع آشوب و اغتشاش در شهرهای ایران، از رو رفتند... آنها در این مسیر روی عملیات خشونت بار عناصر اجیر شده توسط برخی گروهک ها حساب کرده بودند و در یک هفته پس از اجرای طرح، شبانه روز ادعا می کردند ده ها شهر ایران درگیر اغتشاش و اعتراض است اما در عمل چند تصویر تار و مبهم پخش کردند.
موشکاف:‌ هاهاها...یاد ازهاری افتادم که دمدمه های گوربگور شدن سلطنت پهلوی می گفت اینا همه اش نواره. حالا این یابوی هراسون هم میگه همه اش دروغ بود و تصویر تار و مبهم بود. یکی نیست بهش بگه اگه تصویر تار و مبهم بود پس چرا سگ و سیله های عظما توی جمعه بازار دارن اینطوری خودشون رو تیکه پاره می کنن:
آخوند سعیدی امام جمعه خامنه ای در قم- 30 اردیبهشت: شما نمونه‌های این سوء استفاده ها را در همه حوادث قبلی و حوادث اخیر هم در چند شهر مشاهده فرمودید مردم عزیز ما باید کاملاً به هوش باشند و رد پای دشمن را در این آشوب ها مشاهده کنند دشمنان ما همیشه از این آشوب ها برای ضربه زدن به نظام از یک سو از سوی دیگر در مذاکرات برای امتیازگیری از دولت‌های ما استفاده می کردند.
موشکاف: اون میگه هیچی نبود این میگه رد پای دشمن توی این آشوبها مشاهده میشه. ظاهرا ردپای دشمن نه تنها تار و مبهم نیست بلکه خیلی هم واضحهه. هاهاها. بوفالوی ولایت یعنی علم الهدی هم زور میزنه که بگه ایشالا گربه اس و برنامه ریزی کرده بودن که یه کارایی بکنن اما نکردن.
آخوند علم الهدی امام جمعه خامنه ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد-30 اردیبهشت: دشمنان خارجی ما فکر کردند یک موقعیتی (مثل) بنزین سال ۹۸ پیش آمد مردم اینجور به هم ریختند این از مسئله بنزین مهمتر مسئله نان مردم هست ... یک هیجان عمومی و آشوب به وجود بیاورند نظام و کشور را دچار مشکل کنند اینها قبلاً برنامه‌ریزی کرده بودند.
موشکاف: هاهاها. تازه کجاشو دیدی؟ اینا همه مقدمه بود. اصل آشوب تو راهه. عظما و خبیثی از این تونلی که توش افتادن جون سالم به در نمی برن. هاهاها نظامتون طوری جارو می‌شه که ازش فقط یک تصویر عبرت‌ باقی بمونه. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۳۱اردیبهشت۱۴۰۱ ـ هر روز که میگذره وضعیت عظما پتال تر میشه
خامنه‌ای «تنها» با جنایتکاران
لطفا به اشتراک بگذارید: