موشکاف ۲۴خرداد۱۴۰۱ ـ سلام به بازنشسته ها و کسبه توی شهرهای مختلف که باز هم گل کاشتن

سلام به بازنشسته ها و کسبه توی شهرهای مختلف که باز هم گل کاشتن ـ موشکاف ۲۴خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام. سلام به بازنشسته‌ها و کسبه توی شهرهای مختلف که باز هم گل کاشتن و با شعارهای آتشینشون سیبیل خبیثی و ریش عظما رو دود دادن:

‌اعتراضات بازنشستگان ۲۳خرداد

موشکاف: این شعارا و این مشتای مردم بدجوری عظما رو به دست و پا انداخته. واسه خاطر همین هم چپ و راست در حال نقشه کشیدن و کشک سابیدنه. یه نمونه‌اش رو ملاحظه کنید:

‌ نتیجه جلسه مهم مجلس با وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان– ۲۳خرداد

نخست آنکه بابت رد دیون دولت، شرکتهایی به تأمین اجتماعی داده می‌شود که این شرکتها به جای کمک به رفع مشکلات، دارایی هزینه ساز برای آن ایجاد می‌کند. دومین مشکل در پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی، عدم در نظر گرفتن نرخ تورم سالانه در بدهی است به این معنا که دولت بدهی خود را بر اساس نرخ سود سپرده بانکی پرداخت می‌کند در حالی‌که نرخ تورم در برخی مواقع تا دو برابر نرخ سود سپرده بانکی است.

موشکاف: به این میگن مدیریت بحران به سبک عظما. اومدن مشکل بازنشسته‌ها رو حل کنن بعد به تأمین اجتماعی، شرکتهایی دادن که زیان میدن. حالا این‌که چرا استبل ولایت پتهٔ دولت خبیثی رو روی آب میندازه سناریو و نمایشه یا راست راستکی گاوا به هم شاخ می‌زنن دو جورش یه جوره، یعنی این‌که کل نظام تو گل گیر کرده، اما حالا ببینین تو این وانفسا چه تعارفای بسیجی رنگ‌کنی واسة هم تیکه پاره می‌کنن.

نامه نمایندگان مجلس رژیم به خامنه‌ای- ۲۲خرداد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌یی به رهبر معظم انقلاب از بیانات ایشان در آغاز سال سوم مجلس تقدیر کردند. ضمن عرض تشکر مجدد و ارادت قلبی از لطفی که به نمایندگان ابراز فرموده‌اید بر خود فرض می‌دانیم مسائل و موارد زیر را که برگرفته از فرمایشات حضرتعالی است در دستورکار قرار داده و تا آخرین ثانیه و فرصت نمایندگی پیگیری کنیم.

موشکاف: مردم میگن توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه بعد آخوندا این جوری برای خودشون پپسی باز می‌کنن. یکی هم نیست بپرسه واسه چی از هم تشکر می‌کنید؟ چه غلطی کردید؟ یه نمونه از غلطاشون رو ملاحظه کنید:

محمود عباس زاده- عضو مجلس ارتجاع ۲۱خرداد

اگر کسی که اسلحه داره مورد تعرض قرار گرفت در معرض تهدید جدی قرار گرفت جانش به خطر افتاد این اسلحه بتونه جان این مأمور رو هم حفظ کنه. تلاقی این دوتا بسیار حساس است. باید مورد مداقه دقیق قرار بگیره. از تجربه استفاده بشه. از تجربه این بیست و هفت سال استفاده بشم

موشکاف: عجب! نیست دست سگ و سیله‌های عظما توی کشت و کشتار مردم خیلی بسته ان، به‌خاطر همین طرح جدید آوردن که دستشون باز بشه. بدبختا! اگه سلاح و سرنیزه می‌تونست دیکتاتورو از سقوط حفظ بکنه الآن هم حکومت پهلوی سرجاش بود و جای آریامهر، پسرش نشسته بود و هم قذافی و امثالهم سرجاشون بودن. فعلاً که امنیت عظما تو خیابونا، زیر پای ملته! این یعنی رپتوپتینا!. . هاهاها. مرحمت زیاد
مطالب مرتبط
موشکاف ۲۳خرداد۱۴۰۱ ـ سلام به هموطنایی که از سه راه امین حضور تا تهران پارس ریختن تو خیابون و حال عظما رو گرفتن
پیام استمرار خیزش بازنشستگان
لطفا به اشتراک بگذارید: