موشکاف ۲۳خرداد۱۴۰۱ ـ سلام به هموطنایی که از سه راه امین حضور تا تهران پارس ریختن تو خیابون و حال عظما رو گرفتن

سلام به همه هموطنایی که از سه راه امین حضور تهران تا تهران پارس ریختن تو خیابون و حال عظما رو گرفتن ـ موشکاف ۲۳خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام. سلام به همه هموطنایی که از سه راه امین حضور تهران تا تهران پارس ریختن تو خیابون و حال عظما رو گرفتن. سلام به بازنشستگان تأمین اجتماعی از تهران و رشت و همدان و اهواز تا نقده و سمنان و سنندج و همه شهرهایی که یه کف گرگی جانانه به‌صورت عظما و خبیثی کوبیدن.



موشکاف: همزمان با همین تظاهراتهای جانانه، سگ و سیله‌های عظما تو استبل ولایت جمع شدن و زوزه وحشت کشیدن:

صباغیان ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۲خرداد

هر روز وضعیت اقتصادی مردم مشکلات مردم داره بدتر میشه همه هم می‌دانیم طرح شما خوب است نیت شما هم خیر است ولی گرگ‌هایی در بین دستگاههای دولتی و دستگاههای نظارتی نفوذ کردند و در حال دریدن مردم هستند هر چه مردم را می‌درند و قطعه قطعه می‌کنند دستگاههای مسئول و ناظر چشم خود را می بندند این گرگها و این سلطانهای شکر و مرغ و روغن و فولاد و غیره تا اعدام نشوند مبارزه با فساد و اختلاس و گرانی حرف است. جناب آقای رئیسی باید مردم در این شرایط سخت اقتصادی هر روز یکی از این سلاطین را بالای دار ببینند

موشکاف: عجب! سلطان السلاطین که خود عظماس. بقیه سلطانهای عمامه‌دار و بی‌عمامه هم که هر کدوم تو رأس یه قوه نشستن، بعد شما دنبال بز بلاگردونید که عظما و دور و بریهاش رو در ببرید؟


حسین رجایی ریزی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۲خرداد

جناب آقای رئیس جمهور مردم جامعه به‌خصوص قشر متوسط به پایین در تورم و گرانی در فشار طاقت‌فرسایی قرار گرفته‌اند اما لازم است یادآوری کنم که این طرح درست و جراحی به هنگام اقتصادی یک شمشیر دو لبه است اگر صحیح اجرا شود اقتصاد کشور را نجات خواهید داد و در غیراینصورت آسیب جبران‌ناپذیری به مردم وارد خواهد شد.

موشکاف: فعلاً که این تیغ دو لبه فقط واسه ملت تیز شده. خودتون که دارید می‌چرید و جیبهاتون رو پر می‌کنید. مگه خبیثی نمی‌گفت خوبه من رئیس‌جمهور نشدم که دلار بشه پنج هزار تومن؟‌حالا که از سی و دو هزار هم گذشته ببینید نوچه‌هاش چه ماله‌ای می‌کشن:

خوش چشم ـ کارشناس تلویزیون حکومتی

می دونید که آمریکایی‌ها می‌خواستن دلار رو ببرن روی چهل و پنجاه و شصت. اما اگه می‌بینید که تا سی و دو نیمه. به‌خاطر اینه که از دو هفته پیش مجموعه اقداماتی انجام دادن که صرافیهای دولتی رو باز نگه‌داشتن. و کار شد. دستگیریهایی انجام شد.

موشکاف: دددی دی دی... ملت یه چیز هم بدهکار شدن. این‌طور که این میگه مردم باید از خبیثی و عظما به‌خاطر دلار سی و سه هزار تومنی تشکر هم بکنن. اما مردم اینطوری زدن تو پوزشون.

موشکاف: بله رفقا. تا وقتی دزدا سر کارن. هر روز همین بساطه. شعار فقط شعار مردم و دم بازنشسته‌ها گرم که میگن: توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۲خرداد۱۴۰۱ ـ این هفته امام جمعه های نمره موقت عظما، قرص خبیثی انداخته بودن بالا
اعتصاب مغازه‌داران کازرون، شروع تظاهرات در لاله زار تهران،بازار امین و اراک
لطفا به اشتراک بگذارید: