موشکاف ۲۲خرداد۱۴۰۱ ـ این هفته امام جمعه های نمره موقت عظما، قرص خبیثی انداخته بودن بالا

این هفته امام جمعه های نمره موقت عظما، قرص خبیثی انداخته بودن بالا ـ موشکاف ۲۲خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام! این هفته امام جمعه‌های نمره موقت عظما، قرص خبیثی انداخته بودن بالا و هی قربون صدقه رئیس‌جمهور جلاد عظما می‌رفتن. یکیشون این گرگ هار رو طوری توصیف کرد که هرکس این قاتل عمامه‌دار رو نشناسه فکر می‌کنه طرف پسرخاله گاندیه:

آخوند نکونام- امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد ـ ۲۰خرداد

امروز ما از رئیس جمهور مطالبه‌ای نداریم! امروز ما از خودمان باید مطالبه داشته باشیم که همراه رئیس جمهور برویم جلو هم پای رئیس جمهور باشیم ایشان واقعاً مرد جهادی است به فضل پروردگار مرد جهادی پاک! اهل تقوا اهل توسل دل رقیق و نورانی من همین دیروز توی هلیکوپتر که همراه ایشان بودیم در مسیری که میرفتیم توی این مسیرها چندین بار اشک توی چشمان ایشان حلقه زد.
موشکاف: اون اشکی که تو چشمای خبیثی خبیثی حلقه زده به‌خاطر ترس از آخر و عاقبت سرنوشت خودش و عظماش بوده. ملت از مدتها پیش، حرفشون رو به این دراکولای ریش دار زدن و سنگشون رو باهاش صاف کردن:

تجمع اعتراضی بازنشستگان در قزوین ـ ۱۷خرداد

شعار مردم: مرگ بر رئیسی

موشکاف: حالا از یه امام جمعه دیگه بشنوید که این یکی خبیثی و دولتش رو اینطوری حلوا حلوا می‌کنه:

آخوند شاهرخی ـ امام جمعه خرم‌آباد ـ ۲۰خرداد

چند نکته کوتاه عرض کنم دولت سیزدهم یکی از القابشی که خودش به خودش داده صادق الوعد است دق الوعد یعنی به وعده‌هایی که می‌دهد به اون وعده‌ها عمل می‌کنه. دولتی که رئیس جمهورش حقیقتاً صادق الوعد است و علم مبارزه با فساد و مفسدین را بر دست گرفته است باید با همین القاب باقی بماند و مانع افزایش قیمت‌ها شود.
موشکاف: ئههههههه؟ صادق الوعده؟ بریم دو سه تا از وعده هاش رو بشنویم ببینیم چطوری عملیشون کرده؟


آخوند رئیسی ـ ۱۳شهریور ۱۴۰۰

امروز من میگم که مردم نگران نباشن. اقداماتی انجام شده که نگرانی کاملاً مرتفع شده. ما از بابت کالاهای اساسی در کشور مشکلی نداریم.

فکر می‌کنیم با کارهایی که انجام دادیم بتونه کارهایی انجام بشه که به ثبات اقتصادی، افزایش تولید، پایان دادن به رکود و کاهش تورم بیانجامه.

موشکاف: ح بر پدر آدم دروغگو لعنت! الا بریم ببینیم حرف مردم ایران درباره خبیثی و وعده‌های قلابیش چیه؟

تجمع اعتراضی بازنشستگان در قزوین ـ ۱۷خرداد

شعار مردم: شیش کلاسه دروغگو حاصل وعده هات کو؟

آبادان ـ ۵خرداد

شعار مردم: مرگ بر دولت مردم فریب
موشکاف: بله رفقا! مردم تمام رشته‌های عظما رو پنبه کردن. الآن هم دیگه کار از این حرفا گذشته. خبیثی آخرین رئیس‌جمهور این نظام زهوار در رفته‌س. عظما با همین خبیثی میره به سمت وادی رپتو پتینا. هاهاها. زت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۱خرداد۱۴۰۱ ـ میخوایم از گیر کردن سر ولایت تو خمره اتمی بگیم
جمعه‌بازارهای خامنه‌ای و سرخوردگی از تصویب قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
لطفا به اشتراک بگذارید: