موشکاف ۱۳اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما این روزها ژست اپوزیسیون می‌گیره

عظما این روزها ژست اپوزیسیون می‌گیره ـ موشکاف ۱۳اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان عزیز موشکاف. عظما این روزا از ترس طوفانی که تو راهه هرجا میره ژست اپوزیسیون می‌گیره و شروع می‌کنه به ایرادگیری و راه‌انداختن بازی کی بود کی بود من نبودم؟

خامنه‌ای در جمع موسوم به معلمان- ۱۳اردیبهشت

رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ به‌خصوص این‌که تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.

موشکاف: عجب بابا! یه جوری میگه انگار تو این سال‌ها خودش خارج بوده بعد یهو اومده دیده به وزارت آموزش پرورش ضربه زدن. البته دو جمله بعد بالا میاره که ترسش از مدرسه‌های شورشیه:

خامنه‌ای در جمع موسوم به معلمان- ۱۳اردیبهشت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تشویق دانش‌آموزان به حضور در مراکز برکت‌آفرین از جمله مساجد و هیئتها را توقعی دیگر از معلمان بیان کردند و گفتند: حضور دانش‌آموزان در مدارس، علاوه بر یادگیری برکات دیگری دارد که از روش‌های مجازی قابل تحقق نیست؛ ضمن این‌که روند آموزش و پرورش از کرونا، فتنه‌ها، اغتشاشات و ایجاد ناامنی در خیابان‌ها و برخی مسائل دیگر ضربه خورده است.

موشکاف: عظما خودش هم میدونه این ژست اپوزیسیون گرفتن دردی ازش دوا نمی‌کنه به همین خاطر مجبور میشه مقر بیاد و از مشکلات معلما هم بگه. دم معلما گرم که با اعتراضاشون حسابی عظما رو ترسوندن:

خامنه‌ای در جمع موسوم به معلمان- ۱۳اردیبهشت

ایشان پس از بیان توقعات از معلمان، احساس مسئولیت همه‌جانبه حاکمیت در قبال جامعه معلمین را ضرورتی واقعی دانستند و گفتند: معیشت معلمان خیلی مهم است اما مشکلات معلمان فقط معیشتی نیست و دایره گسترده‌یی دارد که مهارت‌آموزی، تجربه‌آموزی و رسیدگی به دانشگاه فرهنگیان از جمله آنهاست.
موشکاف: بله رفقا. . این‌که می‌بینید این روزا عظما یه روز از کارگرا میگه و یه روز از معلما همه‌اش به‌خاطر ترس از انفجاریه که تو راهه. روزنامه ولایتی بند رو آب داده و همینو نوشته:

روزنامه فرهیختگان ۱۲اردیبهشت

وقتی ماجرا از حالت جنبشی به شورشی تبدیل می‌شود در این مرحله ماجرای فروپاشی هم از درون آن در می‌آید و انقلاب هم می‌تواند از درون آن در‌آید. این ماجرایی است که ما امروز با آن درگیریم. حال چرا وضعیت اینچنین است؟ چون گسل‌ها و گسستهایی که وجود داشت، بی‌پاسخ ماند و جنبش‌ها نتیجه‌بخش نبودند و محصول پیدا نکردند. همان شکاف‌های اجتماعی در جامعه ایران باقی ماند و این شکافها امروز با صورت‌های متفاوتی با هم پیوند می‌خورند و جامعه ساحت شورشی پیدا می‌کند و این شکافها به هم پیوند خورده‌اند.

موشکاف: عظما دیگه کاری از دستت بر نمیاد. این گسلها بدجوری به هم پیوند خورده. هر کار کنی نمیتونی از زلزله رپتو پتو فرار کنی. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۲اردیبهشت۱۴۰۲ ـ بدبختیهای عظما که یکی دو تا نیست

خامنه‌ای تحت عنوان دیدار با معلمان باز هم وقیحانه نمایش اپوزیسیون نظام خودش را بازی کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: