موشکاف ۱۲اردیبهشت۱۴۰۲ ـ بدبختیهای عظما که یکی دو تا نیست

بدبختیهای عظما که یکی دو تا نیست ـ موشکاف ۱۲اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما دوستان عزیز و همیشگی موشکاف! بدبختیهای عظما که یکی دو تا نیست. از یه طرف باید زلزله‌هایی که تو نظامش میاد رو جمع جور کنه از اون طرف باید با پس لرزه هاش دست و پنجه نرم کنه. بعد از اون استیضاح کذایی و شاخ بازی ای که تو مجلس راه‌انداختن حالا نوبت رسید به پس لرزه هاش:

مالک شریعتی- عضو مجلس آخوندی- ۱۱اردیبهشت

این موضوع استیضاح و اینها که برگزار شد بحمدالله و مجلس و دولت با متانت بررسی کردند و انشاالله نتیجه برای مردم مثبت بشه و کمک بکنیم اما حاشیه‌ای که ایجاد شده بود قبل از اون و مجلس هم ورود کرد دولت هم ورود کرد متأسفانه خوب بررسی نشد آقای دکتر

قالیباف: آقای شریعتی خواهش می‌کنم

شریعتی: من یک جمله فقط عرض بکنم

قالیباف: نه نه اجازه نمی‌دهم بروید توی دستور خواهش می‌کنم

شریعتی : من عرض می‌کنم من پنج دقیقه وقت دارم

قالیباف: اجازه نمی‌دهم

شریعتی: ۵ دقیقه وقت دارم

قالیباف: فقط تو دستور

موشکاف: هاهاها... ما فکر می‌کردیم دعوا بین مجلس و دولته نگو تو مجلس هم با هم دعوا دارن. اون میگه فضاحت این استیضاح و تو سرو کله هم زدنها یقه مون رو می‌گیره... اون یکی میگه خفه! در فاضلابو ببند تا بوش از این بیشتر بلند نشده.

‌پاسدار قالیباف- رئیس مجلس آخوندی- ۱۱اردیبهشت

شریعتی:من خواهشم این است اون را کامل رسیدگی بکنید گزارش جزییات بدهید مجلس و نمایندگان متهم نشوند

قالیباف: اجازه بدهید اون مسیر من به شما اجازه نمی‌دهم اون موضوع داره آقا اون موضوع داره انجام میشه بنده بر اساس بند یازده ماده ۲۲ مکلف هستم از مجلس صیانت کنم درنگ در این کار انجام نمی‌دهم

شریعتی: خدا خیرتان بدهد خدا خیرتان بدهد عرض بنده تسریع بفرمایید خدا خیرتان بدهد

قالیباف: و هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری بکنه برخورد می‌کنیم رسیدگی می‌کنیم خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید

شریعتی: نه عرض من همین بود خدا خیرتان بدهد انشاالله این اتفاق بیفته که مجلس و نظام متهم نشوند

موشکاف: عظما بهشون گفت وارد حاشیه نشید حالا اینا دارن حاشیه و متن رو می‌دوزن به هم. خبیثی هم این وسط دنبال اینه که این قضیه رو ماستمالی کنه:

آخوند رئیسی در هیأت دولت – ۱۱اردیبهشت

کار مجلس به‌عنوان تذکر یا احیاناً سؤال در موارد خاصی استیضاح این نباید عنوان اختلاف بین قوا پیدا بکنه ما همکاری بین قوا رو برای حل مسأله به‌شدت نیاز داریم و دوستان هم برای حل مسائل باید نگاهشون نگاه حل مسأله باشه همون چیزی که رهبری به همه ما توصیه کردند فرمودند که همکاری و همآهنگی و همگرایی بین قوا باید به حل مسائل کشور و رفع گره‌های بین مردم بیانجامد.

موشکاف: هاهاها... تو گفتی و ما هم باور کردیم. کل دل و روده عظما اومده تو دهنش بعد تو می‌گی این اسمش اختلاف نیست؟ راست می‌گی اختلاف نیست. جرواجر شدنه... مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۱اردیبهشت۱۴۰۲ ـ فضاحتی از مجلس و دولت یه‌دست بیرون زد

خامنه‌ای در دوراهی یا بن‌بست؟
لطفا به اشتراک بگذارید: