شورشگران قیام محمد کرمی و محمد حسینی + پیام خانم مریم رجوی

خانم مریم رجوی:

ضحاک مار به دوش ولایت، امروز خون محمدمهدی کرمی و سیدمحمدحسینی دو جوان دلاور دیگر را برای حفظ حکومت ننگینش در برابر قیام مردم به زمین ریخت.

اما خون این شهیدان قهرمان در رگ‌های میلیونها جوان در سراسر ایران جاری است که عزم جزم کرده‌اند خامنه‌ای خون‌آشام را به زیر بکشند.

اگر آخوندهای خون آشام فکر می‌کنند قیام خروشان مردم با شکنجه و اعدام متوقف می‌شود، سخت در اشتباهند.

پاسخ مردم ما به سرکوب و کشتار به‌مثابه ابزار اصلی خامنه‌ای برای حفظ نظام منحوس ولایت فقیه، قیام و سرنگونی است.

اعدام و کشتن زندانیان قیام زیر شکنجه، توجیهی برای مذاکره و معامله با رژیم باقی نمی‌گذارد. ملل متحد، اتحادیه اروپا و کشورهای عضو باید دست به اقدام فوری بزنند. سفارت‌های رژیم باید تعطیل، وزارت اطلاعات و پاسداران در لیست تروریستی قرار گیرند و مزدوران آنها اخراج شوند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ـ اطلاعیه شماره ۲۱۹ قیام سراسری: صبح شنبه ۱۷دی دو زندانی قیام، محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی به‌رغم اعتراضات داخلی و بین‌المللی، به دستور خامنه‌ای اعدام شدند. قضاییه جلادان اتهام آنها را به هلاکت رساندن یک بسیجی و بستن آزاد راه کرج اعلام کرد. این دو شهید قیام روز ۱۲آبان دستگیر و تحت شکنجه قرار گرفتند و ۱۳آذر قضاییه جلادان حکم اعدام آنها را به اتهام آخوند‌ساخته «افساد فی الارض» صادر کرد و متعاقباً دیوانعالی رژیم حکم اعدام را تأیید نمود.

تلویزیون رژیم ـ ۱۷دی ۱۴۰۱

گوینده: حکم اعدام دو نفر از عوامل شهادت سید روح‌الله عجمیان اجرا شد دوازدهم آبان این دو نفر به همراه چند نفر دیگر از اغتشاشگران اقدام به بستن آزاداره کرج قزوین و اخلال در عبور و مرور خودروها تخریب اموال و ضرب و جرح مامورین کردند.

مسعود رجوی ـ ۲۱ آذر ۱۴۰۱

همه می‌بینند که خامنه‌ای و جلادان زبانی جز قهر و قدرت و قاطعیت نمی‌فهمند. اما ارباب بی‌مروت ارتجاع و استعمار به جای جلاد قربانی را از خشونت پرهیز می‌دهند.

جوانان شورشگر و انقلابی فریب نمی‌خورند. تنها راه برای آزادی، قهر انقلابی و ارتش آزادی با جنگ صد برابر و تهاجم حداکثر است.

بیچاره آخوندهای شب‌پرست از یاد برده‌اند که قرآن می‌گوید مرده مپندارید، شهید زنده است و هرگز نمی‌میرد.

لفاظی و اشک تمساح «انتقادی» برای مردم ایران از راه دور، کافیست. با یک درصد آنچه به اوکراین می‌دهند، ارتش آزادیبخش می‌توانست کار را تمام کند. البته ما همان یک درصد را هم نمی‌خواستیم ولی به درخواست رژیم آخوندی و برای همین رژیم، بمباران و خلع‌سلاح و بعد هم فروپاشی نرم و شیطان‌سازی سخت، پیشه کردند.

ولی ما سوگند خوردیم که یک، دو، سه، صد و هزار اشرف بسازیم و چنین شد.

اگر راست می‌گویید سفارت‌های رژیم را تعطیل کنید. پاسپورت مزدوران را باطل و آنها را اخراج کنید. ضرورت انحلال سپاه خامنه‌ای و وزارت اطلاعات و حق مقاومت و سرنگونی فاشیسم دینی را به‌رسمیت بشناسید.

۴ آذر ۱۳۹۸

شورش ادامه دارد

تنها جواب شیخ آتش، آتش شعله برکَـش

اکنون در میدان عمل همگان وضعیت رژیم و ضد رژیم را بچشم می‌بینند.

رژیم هر روز باید برای بقا و سرنگون نشدن خود شانس بیاورد و ساز و دهل بزند.

استراتژی ظفرنمون ارتش آزادی در کانونها و محله‌ها و شهرهای شورشی محک خورد. این استراتژی اکنون در سراسر میهن شعله افکنده است.

بار دیگر ثابت شد که این رژیم زبانی جز قهر و قدرت و قاطعیت نمی‌فهمد. باقی، فریب و فسانه است.

اکنون بگذارید رژیم و همدستان هر چه می‌خواهند مجاهدین و مقاومت ایران و جوانان شورشگر و اشرف‌نشان را به خشونت‌طلبی متهم کنند و روضهٴ «خشونت‌پرهیزی» بخوانند.

بار دیگر سبوی اصلاح‌طلبی بشکسته و پیمانهٴ کنار آمدن با این یا آن جناح و سپاه رژیم فرو ریخته است.

ریختن حاصل خونها و مقاومت تاریخی ۴۰ساله به حساب شاه نه فقط ضدتاریخی و ارتجاعی بلکه آب در هاون کوبیدن است.

به رژیم و هرکس که در جبهه رژیم و هم‌سو با رژیم مدعی پایگاه مجاهدین و مقاومت ایران در داخل کشور است می‌گوییم اگر نمی‌بینید، هم‌چنانکه رئیس‌جمهور برگزیده این مقاومت از سال‌ها پیش گفته است، برای ما هم یک راهپیمایی در خیابانهای تهران تأمین کنید.

۴ آذر ۱۳۹۸

اما رژیم از ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ تا امروز هرگز آزادی بیان و تظاهرات و انتخابات را برنتابیده است.

تنها جواب شیخ آتش

آتش، شعله برکَـش

شورش ادامه دارد

و این قیامی است تا پیروزی

لطفا به اشتراک بگذارید: