طنز وشاد ـ کاندیداهای نمایش انتخابات قلابی نظام ولایت فقیه

کاندیداهای نمایش انتخابات قلابی نظام ولایت فقیه ـ طنز شاد


روزنامه‌های باند مغلوب به قانون ابلاغی شورای نگهبان واکنش نشان داده‌اند. به‌گفته این روزنامه‌ها اغلب کاندیداهای مطرح این باند با این قانون حذف شده‌اند. روزنامه‌های باند مغلوب هم هر یک به نوعی واکنش نشان داده‌اند. ولی همه روی کسادی نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرده‌اند.


«ظریف روی مین رفت» عنوان مطلب روزنامه مستقل است که ضمن آه و ناله برای از دور خارج شدن ظریف از طرد تمام باندهای حاکم ابراز نگرانی کرده و نوشته است: «انتخابات به‌عنوان یک سرفصل مفصل و مهم دغدغه‌های زیادی را در دل خود دارد که متأسفانه این دغدغه‌ها از تقاضای کف جامعه فاصله گرفته از جمله مبحث کاهش مشارکت در انتخابات که از اسفند ۹۸ تا امروز نقل مجالس سیاسی است و حتی صدا و سیما هم که عمدتاً در جهت توجیه وضع موجود عمل می‌کرد به موضوع کاهش مشارکت اشاراتی داشته است و این اتفاق برای حیات سیاسی اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان خطر جدیست».


مستقل در مطلب دیگری با عنوان «با شعار یا نصیب و یا قسمت» بر ورشکستگی نمایش انتخابات تأکید کرده و نوشته: «هنوز هیچ انگیزه و توجهی از جانب مردم دیده نشده است. ظاهراًعملکرد دولت روحانی توانسته با یک زبان ساده و عامیانه برای جامعه رأی دهنده ناتوانی، ناکامی و ناکارآمدی تمام دولتهای ایرانی را توضیح دهد». مقصودش از دولتهای ایرانی، همان دولتهای نظام آخوندیست.


مطالب مرتبط


ترانه طنز وشاد ـ ترانه طنز چاخان میکنی همه اش شیخ حسن


جنگ گرگ‌ها در بازار کساد انتخابات - مروری بر رسانه‌ها

لطفا به اشتراک بگذارید: