موشکاف ۱۹خرداد۱۴۰۰ ـ دلقکای سیرک انتخابات نظام بازم افتادن به جون همدیگه

دلقکای سیرک انتخابات نظام بازم افتادن به جون همدیگه ـ موشکاف ۱۹خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة رفقای باحال و با مرام! فدایی دارین! هاهاهاها. عرض کنم که دلقکای سیرک انتخابات نظام بازم افتادن به جون همدیگه و به جون نظام.


با این که گوششونو کشیده بودن که یه وقت به خط قرمزای نظام مثل اعدام و شکنجه و خصوصا ۶۷ نزدیک نشن اما یارو که دیده بود، بی سواتی رئیسی خوب وایرال شده، این بارم انگشتو گذاشت رو همون دمل. هاهاهاها.


اگر من در خصوص مدرک جناب آقای رئیسی مطلبی رو عرض کردم، مطلب حقی بود. جناب آقای رئیسی از نظر کلاسیک ۶ کلاس درس خوانده


موشکاف: هاهاها. یارو با همة پخمگی خوب تشخیص داده که چه حرفی تو مردم خریدار داره، می‌گه بیسواد! همه هم می‌فهمن که منظور جلاد بیسواده هاهاهاها بی‌خود نیست که یارو رئیسی هم از این حرف این همه سوخته که عکس العمل نشون می‌ده. هاهاها.


باز ایشون گفتش که نمی دونم مدرک معادل و اینها. نه خیر مثل هر دانشجویی که مراحل می گذراند ما انجام دادیم. مدرکم معادل نیست. یک مدرک حوزوی هست سطح ۴ یک مدرک دانشگاهی هست همانکه شما در سایت ها دیدید.


موشکاف: هاهاها. یارو! برو عظماتو سیاه کن، چون اونم مثل خودت بی سواته. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که سر داستان شیش کلاس سواد رئیسی، سوزش اصلی از کجاست؟


یک نکته جالب توجه در این میان این هست که یکی از کانال های تلگرامی وابسته به سازمان مجاهدین خلق در یک ماه گذشته به دفعات از کلید واژه شش کلاس سواد برای آقای رئیسی استفاده کرده و این استفاده از این کلید واژه قبل از مناظره اول کاندیدا بوده و بعد متاسفانه دیدیم که همین کلید واژه توی مناظره هم توسط یکی از نامزدها و خطاب به آقای رئیسی درواقع بیان شد


مطالب مرتبط


موشکاف ۱۸خرداد۱۴۰۰ ـ این روزا چرخ روزگار عظما رو له و لورده کرده


محمد هاشمی رفسنجانی: این سطح مناظره و سؤالات یک آبرو ریزی و در حقیقت لطمه به حیثیت نظام بود - سیرک انتخابات

لطفا به اشتراک بگذارید: