موشکاف ۲۶خرداد۱۴۰۰ ـ این روزا بازار جوکای انتخاباتی هم داغه

این روزا بازار جوکای انتخاباتی هم داغه ـ موشکاف ۲۶خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت دوستان و رفقای موشکاف و موشکافی!هاهاها. رفقا! این روزا بازار جوکای انتخاباتی هم داغه. طرف می‌گفت ماهم شرکت نمی‌کنیم، چون صلاحیت این دلقکا برامون احراز نشده.هاهاها. اون یکی می‌گفت صبح شنبه تازه متوجه شدیم جمعه انتخابات بوده. هاهاها. طوری که حالا حتی تی‌وی‌ریش هم مقر میاد که چنین دو قطبی‌یی هست. هاهاها.


شکل‌گیری یک دوقطبی در انتخابات امسال هستش که متفاوت از دوقطبیهای انتخاباتهای گذشته هست و اون دوقطبی مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات هست


موشکاف: هاهاهاها. بعله، دوقطبی واقعی و اصیل همینه. یه طرف مردم و مقاومت ایران، طرف دیگه عظی و شیخ فری و باقی سگ و سیله‌هاشون. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که ابررانت‌خوار نظام همتی چطوری میخواد این دو قطبو وصله پینه کنه. هاهاهاها.


امیدوارم ملت بزرگ ایران قهر با صندوق رأی را کنار بگذارند و به اینجانب در یک نبرد ناعادلانه یک به پنج یاری کنند. رقیب من سایر نامزدها نیستند، رقیب من قهر مردم با صندوق است.
موشکاف: هاهاها. چاییدی، ولی حواست نیست! هاهاهاها. آخه بیچاره! تو خیلی وقته از رقیبی به نام قهر مردم شکست خوردی.هاهاها. ضمن اینکه این روزا اونقده بازار نمایش انتخابات سوت و کوره که حتی تی‌وی‌ریش هم چن تا برنامة طولانی و گفتگوی مفصل با تیتر تحریم انتخابات ساخته، بلکه تنور انتخابات داغ شه، خبر نداشت که پتة صف‌های ساختگی انتخاباتشونم می‌ریزن رو آب. هاهاها.


نه صف که همیشه می‌شود درست کردو صف را هم نشان داد ما که در تلویزیون می‌بینیم که از مثلا سی هزار تا پایگاه رأی‌گیری چهارتایش را میشه بالاخره در تلویزیون نشان داد این بنظرم دغدغه نیست این صف حتماً مسجد لرزاده یک صفی درست میشه در آن جاهایی که مرکزیت دارد ولی مردم که در جامعه زندگی می‌کنند می فهمند که فرق کرده امسال



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۵خرداد۱۴۰۰ ـ نظام ولایت بخاطر کسادی و سوت و کوری سیرک انتخاباتش غمباد کرده


نمایش مناظره در فاضلاب ولایت

لطفا به اشتراک بگذارید: