موشکاف ۵تیر۱۴۰۰ ـ بعضیا میگن ممکنه عظما بر اثر جراحی در انتخابات ریق لعنتو سر بکشه

بعضیا میگن ممکنه عظما بر اثر جراحی در انتخابات ریق لعنتو سر بکشه ـ موشکاف ۵تیر۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام و صد سلام خدمت دوستان و رفقا! ایشالا که تندرست و سالم باشین که این روزا دشمنتون آنچنان درب و داغونه که کارش به جراحی تو سیرک انتخابات کشیده. البته هنوز از زیر جراحی بیرون نیومده، بعضیا میگن ممکنه بر اثر این جراحی ریق لعنتو سر بکشه. هاهاهاها.


یک زمانی تصمیمی گرفته میشه که شاید متخصصین تایید می‌کنند می‌گویند که مثلا باید یارانه یک کالایی حذف بشود یک عده‌یی هم از اون در روزنامه‌شان با نام جراحی بزرگ یاد می‌کنند اینجا ولو خون و خون‌ریزی هم داشته باشد باید این جراحی انجام بشود ولو این‌که مردم اقتناع نشوند این جا حرف متخصص با جراحی با قوه قهریه باید امضا بشود یا اون رویه غلط باید ادامه پیدا بکند یعنی ما بین دو تا محذور قرار گرفتیم
علیدوست: ببینید باید جراحی بشود اصل این است اما بعضی وقت ها شما بخواهی جراحی کنی مریض می‌میرد مریض نابود میشه شما حالا بگو من می‌خواهم جراحی کنم خب مریض مرد می‌میرد دیگه جراحی مورد برایش نمی‌ماند ولذا اگر شما یک تصمیمی بگیرید که بخش عظیمی از مردم را از دست بدهید و ضررهای زیادی را متوجه کشور بکند که از منفعت اون حالا به‌اصطلاح جراحی بیشتر است خب اینجا چی کار باید کرد؟ باید گفت هر چه شد شد؟
موشکاف:‌هاهاهاها. رفقا! به نظرتون عظی میدونست نظامش ممکنه زیر این جراحی سقط بشه یا نمیدونست؟ بعله، خوب هم میدونست! اما چارة دیگه‌ای نداشت! تازه تو همین جراحی سیرک انتخابات هم می‌خواستن بگن بالای ۵۱ درصد موفقیت آمیز بوده اما خیطی بار آوردن. هاهاهاها.


به وزیر کشور عرض می‌کنم چرا مانیتورهای شما بیش از ۵۴درصد مشارکت را نشان می‌داد ولی در اعلان شما به ۴۸درصد رسید؟


مطالب مرتبط


موشکاف ۴تیر۱۴۰۰ ـ عظی یه برگ دیگه از دجالیتشو رو کرد


آخوند روحانی: اگر پایهٔ جمهوریت نظام متزلزل شود، کل نظام متزلزل می‌شود

لطفا به اشتراک بگذارید: