موشکاف ۱۱تیر۱۴۰۰ ـ اژه‌ای گوشخوار شده جانشین خبیثی در قضاییه

اژه‌ای گوشخوار شده جانشین خبیثی در قضاییه ـ موشکاف ۱۱تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام دوستان! سلام رفقا! سرتون سلامت! ایشالا که روزگار به کامتون باشه!هاهاهاها. عرضم به حضورتون که طبق قانون بقای پست و مقام تو نظام، هر مهره‌ای از یک پست به پست دیگه منتقل میشه. در مورد یارو خبیثی، از ریاست قضائیه رسید به ریاست مجریة.هاهاهاها. واسه صندلی خالیش هم عظی یکیو جور کرد.هاهاهاها.


رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجة الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوة قضائیه منصوب کردند.


موشکاف: هاهاهاها. کله‌پز برخواست، سگ جایش نشست. یارو واقعا گاز می‌گیره‌ها. بخاطر همین بهش میگن آخوند گوشخوار.هاهاهاها. یارو تو دادگاه ویژه آخوندا گوش عیسی سحرخیزو گاز گرفت، یه قندون هم پرتاب کرد سمتش و باهاش گلاویز شد.هاهاهاها.


یارو سوت بلبلیش هم معروفه. وقتی دانشجو‌ها با سوت زدن بهش اعتراض ‌کردن و نمیذاشتن وراجی کنه، گفت منم سوت بلدم و سوت بلبلی زد.


هاهاهاها. یارو برنده جایزه بین‌المللی «چماق» هم هست! جایزه‌اش واقعیه ها. به بدترین قاضی دنیا میدن. هاهاها. بخاطر نقض حقوق بشر تو لیست تحریمای آمریکا هم رفته.هاهاهاها. خلاصه اینکه الان عظی دستشو تکمیل کرد.


یارو خبیثی که از بیخ خون آشامه، اژه‌ای که گوش می‌خوره، خالیباف هم سرچماقدار کف خیابونه.هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که این یارو تو اسطبل نظام چه جونوریه که کاسه‌لیسی اینا رو می‌کنه.هاهاهاها.


اما جناب آقای رئیسی رئیس جمهور آینده که این روزها در حال تدوین و آماده‌سازی دولت سیزدهم هستید به شما عرض می‌کنم رهبری عزیزی که سال۶۰دست راستش را فدای این انقلاب و نظام کرد امسال با تزریق واکسن یک ایران را واکسینه کرد اعتماد و امید و اقتدار را با عمل و با زبان بدن در ایران بالا برد


موشکاف: هاهاهاها. پاچه خواری در حد لالیگا! آخه آی کیو! اولا که عظی چند ماه پیش فایزر زده! دوما که تو نفهمیدی عظی شده بود آکتور تبلیغاتی واکسنی که ستاد اجرایی ساخته بود و پول و پله‌اش میره تو جیب خودش؟



مطالب مرتبط


موشکاف ۹تیر۱۴۰۰ ـ پاسدار سلامیه که تو چاخان و خالی بندی با شیخ فری برابری می‌کنه


غلامحسین اژه‌ای کیست؟

لطفا به اشتراک بگذارید: