موشکاف ۱۳تیر۱۴۰۰ ـ پیک پنجم کرونا با ویروس دلتا همه جای ایرانو گرفته

پیک پنجم کرونا با ویروس دلتا همه جای ایرانو گرفته ـ موشکاف ۱۳تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان با وفا و با مرام! ایشالا که سالم و سرحال و سرزنده باشین!هاهاهاها. عرضم به حضورتون که الان دیگه همه تو رژیم مقر اومدن که پیک پنجم با ویروس دلتا همه جای ایرانو گرفته. شیخ فری هم با مرد رندی تو هوا زده و میگه بخاطر سیرک انتخابات بوده و سفره‌هایی که یارو خبیثی پهن کرد.


در هفته‌های گذشته اعلام شده بود که این ویروس جدید دلتا از مناطق جنوبی و جنوب شرق وارد کشور شده و باید مراقبت بشود که این ویروس به درون کشور سرایت نکند متأسفانه خب این ایام ما یک مسائلی داشتیم تشدید کرد و کمک کرد مسأله انتخابات را داشتیم مخصوصاً انتخابات شوراها که گزارشاتی که به ما رسید مهمانی‌هایی که می دادند سفره‌هایی که در بعضی از جاها البته می‌انداختند هیچ متناسب نبود با پروتکل هایی که اعلام شده بود


موشکاف: دددی‌دی‌دی! رو رو برم! چرا الان میگی؟ چرا همون موقع که می‌خواستی تنور نمایش انتخاباتتو داغ کنی از این چیزا نمی‌گفتی؟ حالا اگه از یارو خبیثی بپرسی که داستان سفره چیه؟ میگه مگه شیخ فری کنکور راه ننداخت؟‌ قبل ترش هم عزاداری محرم بود، ماه رمضون بود، بازگشایی‌ مدارس بود، مگه اینا کار شیخ فری نبود؟ هاهاهاها. یعنی هر کدوم میندازن گردن اون یکی. هاهاهاها. اما رو رو برم که شیخ فری واسه دنیا هم نسخه می‌پیچه.هاهاهاه.


باید برای سراسر جهان فکری بشود هم برای واکسیناسیون هم برای پروتکلها برای داخل کشور هم همین‌طور باید واکسیناسیون را اضافه کنیم و هم‌چنین مسأله پروتکل را


موشکاف: هاهاهاها. میگه اول برای دنیا باید یه فکری کرد بعد اگه رسیدیم واسة داخل کشور! هاهاهاها. آخه چاخان الممالک! دنیا فکرشو کرده، بخاطر همینه که واکسن زدن و همین حالا تو جام ملت‌های اروپا نشستن تو استادیوم فوتبال تماشا می‌کنن.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۲تیر۱۴۰۰ ـ این روزا زهوار نظام ولایت بد جوری در رفته


کرونا در ایران - وضعیت سیستان و بلوچستان از مرز فاجعه رد شده است

لطفا به اشتراک بگذارید: