موشکاف ۱۹تیر۱۴۰۰ ـ تو شیکم کارگزاران نظام ولایت یه روده راست نیست

تو شیکم کارگزاران نظام ولایت یه روده راست نیست ـ موشکاف ۱۹تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان گل و گلاب! میوة کمیاب، عرق بیدمشک! هاهاهاها. ایشالا سلامت و روبه راه باشین. عرض کنم خدمت سروران خودم که تو شیکم کارگزاران نظام ولایت یه رودة راست نیست. چن ماهیه که دو دور دو دور راه انداختن و تو بوق و کرنا کردن که آقا داریم با کوبا واکسن مشترک میسازیم! اما تقش دراومد! هاهاهاها.


مینو محرز: « واکسن کوبایی ... قرار بود یک پروژه مشترک باشد که بعد سفیر این کشور اعلام کرده بود ما چنین پروژه‌یی نداریم.
و گفت کشور خودم و کشورهای دیگر آمریکای جنوبی بیشتر نیاز دارند


پیام طبرسی: سفارت کوبا اعلام کرد این واکسن ایرانی- کوبایی نیست و کاملاً کوبایی است ... مسأله این است که ما باز باید از کوبا واکسن را خریداری کنیم و مال ما حساب نمی‌شود».


موشکاف: هاهاهاها. وقتی این کارشناسان نظام این حرفو زدن یارو جهانپور عوض اینکه جوابشو بده، گفت محرز هیچ سمتی نداره.هاهاهاها. گیرم که طرف سمت نداره، واکسن مشترک چی شد؟ مگه خودت نبودی که گفتی واکسن مشترک میسازین و دنبال تولید میلیون‌ها دوز هستین؟هاهاهاها.


ایران و کوبا هر دو در پی ایجاد ظرفیت تولید میلیون ها دُوز واکسن کرونا هستند.... فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا، مشترک بین انستیتو پاستور ایران و یک شرکت کوبایی تا قبل از عید در ایران انجام می شود.


موشکاف: هاهاهاها. بعله، همه‌ش چاخان بود.هاهاهاها. رفقا! به نظرتون فقط واکسن کوبایی چاخانه یا همة واکسنایی که رونمایی کردن، همین طوریاس؟ ملاحظه بفرمایین که خودشون چی میگن.هاهاهاها.


از همین امروز اگر ماهانه ده میلیون دوز واکسن ایرانی تولید شود یک‌سال طول می‌کشد تا ۷۰درصد جمعیت واکسن بزنند، واکسنی که هنوز معلوم نیست خط تولید آن در چه مرحله‌یی است



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۸تیر۱۴۰۰ ـ شیخ فری تو روزای آخر هم از وعده درمانی و چاخان دس ور نمیداره


نمای روز ـ وحشت از انفجار برق فشار قوی در جامعه

لطفا به اشتراک بگذارید: