موشکاف ۲۵تیر۱۴۰۰ ـ این روزا حال و روز دشمنتون که نظام ولایت باشه داغونه

این روزا حال و روز دشمنتون که نظام ولایت باشه داغونه ـ موشکاف ۲۵تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و هزار سلام به همة دوستان و رفقای با مرام! دم همه‌تون گرم! ایشالا سرحال و سرزنده باشین که این روزا حال و روز دشمنتون که نظام ولایت باشه داغونه.هاهاهاها. آخه بعد از دیدن هزار کانون شورشی تو کهکشان امسال، برق سه فاز از سرشون پریده و از ترس رپ‌ت‌پتو شدن، افتادن به تته پته و دست و پا زدن. هاهاهاها.


مجری: چند تا پلیس الآن در کشور داریم آمار دارید؟
معصوم بیگی: بله ما در کشور ۷۵۰مؤسسه حفاظتی مراقبتی داریم که بیش از 60هزار پلیس یار ثبت شده و آموزش دیده در این مؤسسات فعال هستند البته آمار حدوداً صد هزار نفر پلیس یار یا نگهبان محله هست اما این ۶۰هزار نفر آموزش دیدند متحدالشکل شدند


موشکاف: هاهاهاها. دیر آمدی ای حمار سرمست! الانه باید دنبال سوراخ موش باشین!هاهاهاها. محله به محله که سهله، اگه کوچه به کوچه هم بسیجی‌مسیجی و پاسدار ماسدار بکارین، درد بی‌درمون عظما دوا نمیشه.هاهاهاها. کار از کار گذشته و کانونای شورشی تو همه جا ریشه دووندن دیگه سیاست کلان تلفات کرونایی هم براش درآمد نداره هیج، داره رو سرش آوار میشه. حالا بلکه روزنامه‌های خودشونم طلبکار نظامن هاهاهاها.


روزی ۴۰۰هزار دوز واکسن کرونا چه شد؟!
اوضاع واکسیناسیون در ایران برخلاف آنچه مسئولان سعی در خوب نمایش دادن آن دارند، به هیچ وجه خوب نیست
مردم موش آزمایشگاهی و سپر انسانی دفاع از آرمانهای خودخواهانه وزیر بهداشــت و سایر مسئولان در مقابله با واکســن موثر کویید 19 شــده اند و جنگ بر سر منافع واکسن کرونا همچنان در ایران قربانی میگیرد و هر چند ماه مردم را وارد پیک جدید و کشــنده تری میکند.
از زمان ممنوعیت واردات فایــزر و مدرنا تا امروز مردم ایــران روی خوش ندیدند



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۳تیر۱۴۰۰ ـ چه فشار مگاتنی به عظی بدبخت و خبیثی بخت برگشته وارد شده


سخنرانی‌های گردهمایی جهانی ایران آزاد (قسمت اول)

لطفا به اشتراک بگذارید: