موشکاف ۳۰تیر۱۴۰۰ ـ دم بچه‌های شورشی گرم، قیام تشنگان را به قیام آزادگان رسوندن

دم بچه های خوزستان و همینطور خرم آباد و ایذه و کرج و تهران گرم که قیام تشنگان را به قیام آزادگان رسوندن ـ موشکاف ۳۰یر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان گل و گلاب! بازم دم بچه‌های خوزستان و همین طور بچه‌های شیر خرم‌اباد و ایذه و کرج و تهران گرم که قیام تشنگان رو به قیام آزادی رسوندن. ایول دارن!


اونا خوب میدونن که نظام ولایت هیچ کاری واسشون نمی‌کنه. بخاطر همینه که خودشون دست به کار شدن. هاهاهاها. آخه طرح‌های نظام جز مشتی طرح احمقانه چیزی نیست.هاهاهاها.


امروز طرح‌هایی داریم که اصطلاحا به آن طرح‌های پت و مت می‌گویم یعنی آب چهارمحال بختیاری، حوزه سیاسی اصفهان ۹۰۰ کیلومتر در رودخانه کارون باید به خلیج‌فارس ریخته شده و ۲۰۰هزار میلیارد تومان برای شیرین شدن آب هزینه و سپس به اصفهان منتقل بشود آیا به این غیر از طرح پت و مت چیز دیگری اطلاق میشه کرد؟


موشکاف: هاهاهاها. صد رحمت به طرح‌های احمقانة پت و مت! Pat & Mat. اما ای کاش اینا یه مشت پت و مت احمق بودن. بابا اینا یه مشت دزد و گانگسترن. پشت هر کدوم از این طرح‌های احمقانه یه هپلی هپویی خوابیده به چه گندگی .هاهاهاها. با این کارا، همه جای مملکتو کردن خاک و خاکستر.


در دشتها، تالاب، دریاچه، بیشه و آبیگیری باقی نگذاشته‌ایم؛ چمنزارها را شخم زدیم و ریزگردها را گسترش دادیم و اکنون نوبت به ارتفاعات و باقیمانده ثروتهای طبیعی در این مناطق رسیده تا در آتش غفلت و بی‌تدبیری ما خاکستر شود.


زاگرس و پوشش استثنایی و ارزشمند آن جلوی چشم ما خزان و به خاکستر تبدیل می‌شوند و ما فقط تماشا می‌کنیم


موشکاف: وای وای وای. رفقا! این حروم لقمه‌ها فقط به منابع طبیعی قانع نیستنا! یه دستشونم تو جیب مردمه. یه بار بنزینو گرون می‌کنن، یه بار برقو، یه بار آبو، تازگیا هم روی گرون کردن نون دارن شعبده بازی می‌کنن. ملاحظه بفرمایین این یارو سر گرونیا چی میگه.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۹تیر۱۴۰۰ ـ بر و بچه‌های شورشی خوزستان حسابی حال عظما رو جا آوردن


هفتمین شب خیزش مردم خوزستان دردزفول، شادگان، رامشیر، شیبان اهواز، ماهشهر، خورموسی، مسجد سلیمان و تظاهرات مردم در یزدانشهر اصفهان، کرج در همبستگی با خوزستان

لطفا به اشتراک بگذارید: