موشکاف ۳مرداد۱۴۰۰ ـ دست مریزاد به بچه‌های قیام از خوزستان و تبریز تا لرستان و میبد

دست مریزاد به بر و بچه‌های قیام از خوزستان گرفته تا تبریز. از لرستان تا میبد ـ موشکاف ۳مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام! سلام و دست مریزاد به بر و بچه‌های قیام. از خوزستان گرفته تا تبریز. از لرستان تا میبد! از بر و بچه‌های تهران و کرج! تا بچه‌های زنجان و بجنورد و سقز و... اوه... ماشالا! دم همه‌تون گرم! زنده باشین که آتیش قیامو شعله‌ور کردین اونم چه جور!


تا ریش و ریشة آخوندا رو بسوزونین هاهاهاها. یادتونه شیخ فری قبلنا می‌گفت سران دیگر کشورا از سبک مدیریت نظام هاج و واج موندن؟ حالا ملاحظه بفرمایین از ترس قیام چطوری به بلاهایی که سر مردم آوردن مقر میاد.هاهاهاها.


باید مشکلات مردم حل بشود اعتراض حق روشن مردم هست و حالا یک تعداد اندک چند ده نفر را بگذاریم کنار بقیه مردم اعتراض به حقی داشتند و می‌خواستند که مشکلات آنها حل بشود مشکلات خودشان کشاورزی‌شان نخیلات‌شان دام شان و این حق مردم بود و مسئولان همه تلاش خودشان را به کار گرفتند انشاالله این تلاش ها به ثمر می‌رسد و به نتیجه می‌رسد


موشکاف:‌هاهاهاها. بعله که اعتراض حق روشن مردمه. اما تو شارلاتان الممالک تو چرا خودتو میزنی به اون راه؟ اصل مشکل مردم در عین حال که هم آبه همه نونه هم فقر و کل زندگیه، اما هیچ کدوم اینا اصل نیست. مردم یه مشکل اصلی دارن که اونم وجود همین نظامه.


اینو که حل کنن، باقی مشکلات حله. مردم هم دنبال همینن.هاهاهاها اما رفقا ملاحظه بفرمایین که ترس و لرز تا کجای نظام رسوخ کرده که عظما، یارو جهانگیری رو فرستاده واسه غلط کردم گویی.هاهاهاها.


این خیلی بد هست که من اینجا بگم به عنوان یک آدمی که همة عمرم را در توسعه گذاشته ام بگویم توسعه ای که ما کردیم متاسفانه عوارضش اینچنین دارد نشان داده می شود. توسعه ای که ما انجام دادیم رضایت مردم توش نبوده باشه این توسعه نیست.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲مرداد۱۴۰۰ ـ اصل قضیه قیام بود که عظی رو بعد از ۹روز لالمونی کشوند به منبر


یازدهمین روز قیام - رویارویی مردم با مأموران سرکوبگر در شادگان - اعتراض مردم تبریز به قطع برق با شعار مرگ بر خامنه‌ای

لطفا به اشتراک بگذارید: