موشکاف ۷شهریور۱۴۰۰ ـ عظی، یه دورهمی با وحوش دولت خبیثی گذاشت و روده‌درازی کرد

عظی، یه دورهمی با وحوش دولت خبیثی گذاشت و واسشون روده‌درازی کرد ـ موشکاف ۷شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به ! دوستان گل و گلاب! میوة کمیاب! عرق بیدمشک! هاهاهاها. عارضم به حضور انور عالی که عظی، یه دورهمی با وحوش دولت خبیثی گذاشت و واسشون روده‌درازی کرد.هاهاهاها. یه ریزه‌شو داشته باشین.هاهاهاها.


در مورد مردمی بودن خب مردمی بودن مقوله گسترده‌یی ست و جلوه‌هایی دارد مردمی بودن یک جلوه همین رفتن میان مردم و شنیدن بی‌واسطه از مردم است این حرکت بسیار خوب و مستحسنی که دیروز جناب آقای رئیسی انجام دادند که رفتند خوزستان و در میان مردم با مردم از اونها شنیدند با اونها حرف زدند این یک جلوه‌ای از مردمی بودن است که بسیار کار خوبی ست


موشکاف: هاهاهاها. می‌خوای بی‌واسطه از مردم بشنوی؟ صداشون بلنده‌ها! گوشت کر میشه ‌ها! هاهاهاها. میگن مرگ بر دیکتاتور! مرگ بر اصل ولایت فقیه! میگن ملت یادش نرفته، رئیسی، قاتل شصت و هفته. میگن رئیسی جنایت پیشه! حسابرسی در پیشه.هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین اینایی که از ده تا فیلتر ردشون کردن و چپوندن کنار یارو رئیسی چی بهش میگن. هاهاهاها.


یک فرد: آقای دکتر واقعاً کمبود تخت بیمارستانی داریم اهواز خودش به تنهایی دو هزار تخت کم دارد


یک فرد: بیمارستان تحویل نمی‌گیرد چرا حرف راست را نمی‌زنید؟ از خدا بترسید


موشکاف: هاهاهاها. بعله، حرکتای نمایشی و به قول قدیمیا! پز عالی! جیب خالی! هاهاهاها. فضاحت کارش اونقده بالاس که آخوند مسیج مهاجری واسش نوشته اقدامات تشریفاتی و نمایشی مانند عکس گرفتن با کارکنان غسالخانه اثر نداره.هاهاهاها.


حالا وزیر بهداشتشو داشته باشین که وزیر قبلیه نمکی یه بار مقر اومد که بابا به طور واقعی من مدیر کل مرده‌شورخونه هستم. حالا ببینیم این مدیرکل جدید مرده‌شورخونه چی میگه.هاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۶شهریور۱۴۰۰ ـ استبل‌نشینای نظام با یه غلط، نمره قبولی از دیکته‌ عظما گرفتن


نمای روز – هشدار خامنه‌ای و اوضاع انفجاری جامعه

لطفا به اشتراک بگذارید: