داغترین خبرهای هفته ـ خبر تو خبر ـ کابینه رئیسی- زیارتنامه مضحک سر قبر دجال

کابینه رئیسی- زیارتنامه مضحک سر قبر خمینی دجال ـ خبر تو خبر - داغترین خبرهای هفته


نگاهی طنز به وضعیت نظام ولایت فقیه


به‌دنبال افتضاح خواندن زیارتنامه خمینی دجال حین حضور آخوند رئیسی؛ این موضوع دستاویز تمسخر کاربران فضای مجازی شد تا یکبار دیگر اوج نفرت عمومی از این حاکمیت پلید را به نمایش بگذارد.
این تمسخر تا حدی وسیع بود که حتی صدای تعدادی از جیره‌خواران درون حکومت را هم در آورد و آخوند زائریان گفت: «ضریح درست کردیم برای امام، گنبد درست کردیم زیارتنامه درست کردیم همین اشتباهات و غلط‌ها رو کردیم افتادیم به این روز».


کاربری در توئیت خود نوشت «افتضاح زیارتنامه خوانی رئیسی؛ خمینی هم در قبر شگفت‌زده شد!»
کاربر دیگری در توئیتی نفرت خود از این افتضاح را این‌گونه بیان کرد: «بله این‌گونه نظام ولایت دین را وسیله قدرت و چپاول خودش قرار می‌دهد. از یک دجال ضدبشر قدیس می‌سازد و زیارتنامه خمینی درست می‌کند. همزمان مردم ایران را به مسلخ کرونا می‌فرستد و دختران و جوانان میهن برای لقمه نانی زباله‌گردی می‌کنند».


کاربر دیگری نیز با مقایسه شاه و شیخ چنین نوشت: از یاد نبرید! شاه در اوج دین خواهی مردم مقبره پدرش را همجوار حرم شاه‌عبدالعظیم ساخت! اما چه شد؟ حال در اوج دین گریزی جوانان؛ سید حسن خمینی که مدعی اصلاحات است؛ با بودجه نجومی کاخ حرم پدر بزرگش از بیت‌المال؛ زیارتنامه امام خمینی می‌تراشد در کنار زیارتنامه امام حسین! چه خواهد شد؟



مطالب مرتبط


داغترین خبرهای هفته در خبر تو خبر


زیارتنامه خمینی دستاویز تمسخر در فضای مجازی

لطفا به اشتراک بگذارید: