موشکاف ۱۷شهریور۱۴۰۰ ـ دل خبیثی و عظماش از تحریما سوخته، هارت و پورت اضافه می‌کنه

دل خبیثی و عظماش از تحریما سوخته، هارت و پورت اضافه هم می‌کنه ـ موشکاف ۱۷شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! حال و احوال؟هاهاهاها. میگن یارو غلط اضافه کرده بود، گرفتن تا می‌خورد زدنش، بالاخره خودشو نفله و دست و پا شکسته از تو درگیری کشید بیرون و واسه خالی نبودن عریضه گفت اگه بازم اینورا پیداتون بشه، همین آشه و همین کاسه.هاهاهاها. حالا داستان یارو خبیثیه که دل خودش و عظماش از تحریما سوخته، هارت و پورت اضافه هم می‌کنه.هاهاهاها.


ما به هیچ عنوان ابایی از گفتگو و مذاکره نخواهیم داشت


موضوع گفتگو در دستور کار است دنبال خواهد شد منتهای مراتب، نه گفتگو برای گفتگو نه مذاکره برای مذاکره، مذاکره نتیجه محور، نتیجه داشته باشد یعنی دنبالش این باشد که تحریم‌ها برای ملت ایران رفع بشود و بتوانند ملت بزرگ ما انشاءالله با رفع تحریم‌ها زندگی‌شان انشاءالله بیش از‌پیش رونق پیدا کند.


موشکاف: هاهاهاها. اتفاقا بعله. مذاکره باید نتیجه محور باشه. مثلا عظی موشکی رو فسقلی بیاد، بی‌خیال عراق و سوریه و لبنان و یمن شه؛ جفتک چارگوشای هسته‌ای رو بذاره کنار! خلاصه کنم واستون، چند فقره جام زهرو که واسش آماده کردن، پشت سر هم سر بکشه.هاهاهاها. اما اگه نکنه، نظام ولایته و تحریما و شورای امنیت سازمان ملل.هاهاهاها. حالا این یارو را داشته باشین که دست پیشو گرفته که پس نیفته.هاهاهاها.


من دفعه پیش هم این نکته را گفتم امروز هم تأکید می‌کنم هیچ طرفی اشتباه محاسباتی نکنه و به سمتی نرود که مذاکراتی که در وین در جریان است تحت تاثیر قرار بگیرد باید همه توجه بکنند که استفاده سیاسی از یک بستر فنی آژانس پاسخ متفاوتی را از تهران در پی خواهد داشت


موشکاف:‌هاهاهاها. به این میگن پارس خوابیده.هاهاهاها. آخه شعله زرد! چه پاسخ متفاوتی میخوای بدی؟ عظی و نظام ولایت مثل دراز گوش تو گل گیر کردن، بعد چقندی مثل تو صغری کبرای پاسخ متفاوت می‌بافه؟



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۶شهریور۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی چاخان کرده که صف‌های تزریق واکسن برچیده شده


نمای روز ـ رئیسی جلاد؛ نمک پاشیدن بر زخم مردم

لطفا به اشتراک بگذارید: