موشکاف ۲۷شهریور۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی اونقده منفوره که میشه از اسمش به جای صدتا فحش استفاده کرد

یارو خبیثی اونقده منفوره که میشه از اسمش به جای صدتا فحش استفاده کرد ـ موشکاف ۲۷شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! حال و احوال؟ خوبین؟ خوشین؟ هاهاهاها. دوستی میگفت این یارو خبیثی اونقده منفوره که میشه از اسمش به جای صدتا فحش استفاده کرد. هاهاهاها. حالا یارو رفته تاجیکستان و آنچنان فرار به جلو کرده که با فراری هم به گرد پاش نمی‌رسی.هاهاهاها.


هرگونه اختلال در روند کمک به سلامت انسان‌ها از طریق واکسیناسیون جهانی به بهانه تحریم، ضد حقوق بشر و جنایت علیه بشریت است!! حل این مشکل، شدیدا نیازمند همکاری بین‌المللی است و اعضای پیمان شانگهای پتانسیل فراوانی را در این زمینه دارند و جمهوری اسلامی ایران حاضر است در این زمینه فعالانه همکاری کند.

موشکاف: هاهاهاهاها. خبیثی همین اول کار اثبات کرد می‌تونه رکوردهای شیخ فری در چاخان و وقاحت و سایر رشته‌ها بشکنه، اونم تو میدونای جهانی! هاهاهاهاها. انگار کسی یادش نیست که همین چن ماه پیش خود همین حروم لقمه بود که از تحریم واکسن توسط عظی حمایت کرد. بنابراین حتی اگه به حرفای خودش هم استناد کنیم، باید خودش و عظی رو به عنوان جنایتکار علیه بشریت محاکمه کنیم، که البته اون روز دور نیست.هاهاها


ملاحظه بفرمایین که کی واکسنو تحریم کرد. هاهاهاها.


رهبری بسیار حکیمانه تحریم کردند و ممنوع کردند واکسن آمریکایی وانگلیسی را. در واقع سخنان حکیمانة رهبری صیانت کرد از جان مردم در مقابل کسانی که خیلی بی پروا دنبال این بودند که بروند واکسن آنها را وارد کشور بکنند، ایشون ممنوع کردند یعنی تحریم شد و این تحریم تحریم استکبار اقتصادی هست در واقع تحریم است. این تحریم مربوط به استکبار اقتصادی است که امروز می‌خواهد جهان را بدون توجه به جان انسانها، توجه به سرنوشت انسانها فدای منافع خودش بکنه.


موشکاف: هاهاهاها. چوپان دروغگو، پیش یارو خبیثی، دهقان فداکاره.هاهاهاها. اگه حرفای یارو خبیثی رو صد و هشتاد درجه عکس کنی، همه چیش درست میشه. یعنی اینکه عظی با این کارش مردمو ریخت تو کورة آدمسوزی کرونا و با کرونا رفت پی سر پا نگه داشتن نظامش و پر کردن جیب سگ و سیله‌هاش.هاهاهاها



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۶شهریور۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی یه دوز سفر درمانی دیگه انجام داد


نمای روز – رئیسی جلاد به نیویورک نمی‌رود چرا؟

لطفا به اشتراک بگذارید: