موشکاف ۳۱شهریور۱۴۰۰ ـ سخت‌تر از کار تو معدن، نگه داشتن زبون بعد از شنیدن اخبار تی‌وی‌ریشه

سخت‌تر از کار تو معدن، نگه داشتن زبون بعد از شنیدن اخبار تی‌وی‌ریشه ـ موشکاف ۳۱شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! ایشالا که سالم و سلامت باشین! یه جایی می‌خوندم که سخت‌تر از کار تو معدن، نگه داشتن عفت کلام بعد از شنیدن اخبار تی‌وی‌ریشه.هاهاهاها. آخه آنچنان چاخان و لاف و گزافو به هم می‌تابونه و میبافه که اصل حرفو نزنه. یه نمونه‌اشو داشته باشین.هاهاها.

فکر می‌کنم بعد از ساعت ۲۱ به وقت ایران شاهد سخنرانی ویدئویی رئیس جمهور در مجمع عمومی خواهیم بود خود آقای رئیسی ویدئویی که ضبط شده کمی بیشتر از پانزده دقیقه هست و نفر دوازدهم هم هست و شنیدیم درباره گفتگوها می‌خواهد صحبت بکند گفتگوی مفید را تعریف بکند درباره واکسن درباره موضع ایران در قبال یمن و افغانستان و برجام صحبت خواهد کرد و البته سهم زیادی از سخنرانی آقای رئیسی به آمریکا اختصاص خواهد داشت


موشکاف: هاهاهاها. خلاصه کنم واستون. آسمون و ریسمون رو به هم می‌بافه تا حرف اصلی رو نزنه و به سوال اصلی جواب نده.هاهاهاها. این سوال که ای جانی! تو ۶۷ چیکار کردی؟‌هاهاهاها. سوال بعد هم که از جواب دادنش تفره میره اینه که چرا پا نشدی بیای نیویورک؟ البته این سواله روزنامه‌های خودشون جواب دادن. هاهاهاها.

رئیسی با بهره گیری از قاعده «هزینه- فایده» به نیویورک نرفت


احتمال واکنش ایرانیان خارج از کشور به سفر رئیسی به نیویورک و برگزاری تجمعاتی در این زمینه وجود داشت.... این احتمال وجود داشت که گمانه زنی درباره موضوعاتی که درباره گذشته رئیسی مطرح بوده در سفر ایشان به نیویورک افزایش پیدا کند و سبب فضا سازی های رسانه ای و تبلیغاتی شود. به همین دلیل رئیسی با مقایسه فواید و مضرات این سفر تصمیم گرفته که در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نکند.


موشکاف: هاهاهاها. عظی! وقتی مخت رو رئیسی قفل کرد، فکر اینجاشو کرده بودی؟هاهاهاها. تازه یارو آوانس داده. انگار فایده‌اش کم بوده نرفته.هاهاها. نخیر! یارو تجربة اون سقط شده شاهرودی رو داره، تجربة حمید نوری رو داره و نرفته. هاهاهاها. آخه اینا جنایت علیه بشریت انجام دادن. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۳۰شهریور۱۴۰۰ ـ این عظی که هی می‌گفت دولت جوان حزب‌اللهی! منظورش خبیثی بود؟


نمایش مسخره رئیسی جلاد با سفر به خراسان جنوبی

لطفا به اشتراک بگذارید: