موشکاف ۶مهر۱۴۰۰ ـ عظی فلک زده یه نسخه پیچیده واسه بسیجی‌ مسیجیای گیج و ویج

عظی فلک زده یه نسخه پیچیده واسه بسیجی‌ مسیجیای گیج و ویج ـ موشکاف ۶مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام تقدیم به همة شما دوستان با مرام! سرتون هشیار دلتون گرم و شاد! و اوضاع به وفق مراد!هاهاهاها. عرضم به حضورتون که عظی فلک زده یه نسخه پیچیده واسه بسیجی‌مسیجیای گیج و ویج که با هزار دوز و کلک و سهمیه، بارشون زدن تو دانشگاه و اسم دانشجو گذاشتن روشون.هاهاهاها.


خیلی از حقایق هست که باید تبیین بشود. در قبال این حرکت گمراه‌کننده‌ای که از صد طرف به سمت ملّت ایران سرازیر است و تأثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدفهای بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است و دچار ابهام نگه داشتن افکار و رها کردن اذهان مردم و بخصوص جوانها، «حرکت تبیین» خنثی‌کننده‌ی این توطئه‌ی دشمن و این حرکت دشمن است. هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه، مثل یک چراغی، مثل یک نوری پیرامون خودتان را روشن کنید


موشکاف: هاهاهاها. عظی رو باش که مقر میاد بعد اینهمه دادار دادار و دوروم دوروم و بوق و و بعد اینهمه سانسور و فیلتر، فریاد و فغان راه انداخته که به داد نظام برسین که هوا پسه! تو ذهن و فکر مردم و جوونا یه چیزایی میگذره که واسه خلیفه و تختش خطرناکه.هاهاهاهاها. اما اگر دردم یکی بودی چه بودی!هاهاهاها. فقط داخل ایران نیست. ملاحظه بفرمایین یارو خبیثی چه التماسی داره می‌کنه به سفیر انگلیس.هاهاهاها.


گوینده: آقای رئیسی بعد از دریافت استوارنامه سفیر جدید انگلیس در تهران گفت حقایق ایران را همانگونه که هست به مقامات خود منعکس کنید جمهوری اسلامی زیر بار حرف زور نمی رود


موشکاف: هاهاهاها. بعله، آخوند جماعت زیر بار زور نمیره، مگه اینکه زورش پر زور باشه.هاهاهاها. اما ملاحظه فرمودین؟ میگه اونطور که نظام ولایت میگه گزارش کن به دولتت!



مطالب مرتبط


موشکاف ۵مهر۱۴۰۰ ـ عظی و خبیثی میخوان تا جایی که جا داره کرونا رو کش بدن


تیم خامنه‌ای ـ رئیسی ـ اژه‌ی؛ خباثت، قساوت، جنایت

لطفا به اشتراک بگذارید: