موشکاف ۱۶مهر۱۴۰۰ ـ تو نظام ولایت یه مسابقه‌ای هست به نام مسابقة چرت و پرت گویی

تو نظام ولایت یه مسابقه‌ای هست به نام مسابقة چرت و پرت گویی ـ موشکاف ۱۶مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! حال واحوالتون چطوره؟ خوبین؟ خوشین؟ ایشالا که همه چیتون جور باشه و حال و روز دشمنتون ناجور.هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که تو نظام ولایت یه مسابقه‌ای هست به نام مسابقة چرت و پرت که همش رو دست هم بلند میشن.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


گوش هم ندهید به این حرف‌هایی که بعضی از آدمهای بیسواد و نادان می‌زنند که اقا شما شدید ملت عزا ما اتفاقاً ملت شادی هستیم و مهمترین محل دریافت نشاط‌مان هم همین مجالس عزاداری است


بالاخره امام نشست جلو دوربین تلویزیون شروع کرد گریه کردن گریه کردن آزاد شد!!!


دیگه بساط اون چرت و پرت ها جمع شد معلوم شد که گریه مبارز درست می‌کنه... .

موشکاف: هاهاها. این یارو پناهیان تو مسابقة چرت و پرت صاب سبکه. رقیب نداره، هر بار رو دست خودش بلند میشه.هاهاهاها. طوری چرت و پرت میگه که بسیجی‌مسیجیای پا منبرش از خودشون می‌پرسن چیکار کردیم که اینقده درازگوش به نظر می رسیم؟هاهاهاها اما خب! از اونجایی که نظام ولایته، دیگران هم در زمینة چرت و پرت، حرف زیادی واسه گفتن دارن. هاهاهاها.


در هر کجای همین کشور شما اگر یک آنتن ماهواره داشته باشید اقلاً دوهزار شبکه ماهواره‌یی قابل رویت هست که اینها ۲۴ساعت درصدد گمراه کردن جوونها هستند امام زمان (ع) وقتی تشریف بیاره ریشه این دوهزار ماهواره را می خشکونه!! امروز در همین کشور شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی و دسترسیهایی که به پایگاههای اجتماعی مفسد و آلوده به‌راحتی در دست هر نوجوانی هست خودش باعث شده است که فضای مجازی تبدیل به یک باتلاق بشود که مقام معظم رهبری فرمودند که فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است


موشکاف: هاهاهاها. اولا که جوونای قیام و کانونای شورشی عهد کردن که خیلی زود تر از ظهور، ریشة هر چی آخونده بخشکونن. این که رد خور نداره. ضمن اینکه اول و آخر مفاسد عالم نظام ولایته.هاهاهاها. عظی هم از ترس رو شدن دستش و هماهنگی‌های تو فضای مجازی اینقده شکاره.هاهاهاها. و اما چرت و پرت بعدی. هاهاهاا.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۴مهر۱۴۰۰ ـ سیدعلی وافور اره و اوره رو جمع کرد تا جفتک پرونی های ولایی بکنن


موش خمار

لطفا به اشتراک بگذارید: