موشکاف ۲۱مهر۱۴۰۰ ـ خبیثی رفت دانشگاه تا بسیجی‌های روحیه باخته‌شونو سر و سامون بده

خبیثی رفت دانشگاه تا بسیجی‌های روحیه باخته‌شونو سر و سامون بده ـ موشکاف ۲۱مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام تقدیم به همة شما دوستان و رفقای با مرام! دم همه‌تون گرم! زنده باشین ایشالا! عرض کنم خدمتتون که این یارو خبیثی، وامونده از سفر به اسکاتلند، رفت دانشگاه تا با یه مشت حرف صدمن یه غاز، بسیجی‌های روحیة باخته‌شونو سر و سامون بده.هاهاهاها.


مسله دیگری که دانشجویان عزیز گفتند در رابطه با امید به اینده من می خواهم بگویم به آینده باید بسیار امیدوار بود نه در شعار ظرفیتهای کشور نشان می دهد که ما در این کشور هیچ بن بستی نداریم بله دشمن برای ما شرایط تحریمی تهدیدی بوجود آورده


موشکاف: هاهاهاها. یارو ته کوچه بن‌بست نشسته قسم و آیه می‌خوره که بن بست نداریم. هاهاهاها. اصلا نفس اینکه عظی، یارو خبیثی رو آورد خودش یعنی بن‌بست. هاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین این یارو مم‌باقر خالیباف، چطوری بن‌بست نظامو نشون میده.هاهاهاها.


در همه محافل حتی بچه‌های جبهه‌ای خودمان کنار هم بودیم با هم صحبت می‌کردیم می‌گفتیم اگر یک بار دیگر جنگی اتفاق بیفتد واقعاً جوانها می‌آیند؟؟؟ بعضی‌ها می‌گفتند بله بعضی‌ها می‌گفتند نه! من این را نمی‌گویم کسانی که ضدانقلاب هستند می‌گویم جبهه خودی‌مان بچه رزمنده‌ها که دور هم بودیم می گفتیم نه دیگر فضای دهه۶۰ درست نمی‌شود!


در این تهران یک روزی آمدند گفتند نه غزه نه لبنان


موشکاف: هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که یارو خالیباف چطوری علت این بن‌بستو توضیح میده.هاهاهاها.
ولی باید بپذیریم که در اداره جمهوری اسلامی دچار ضعفها و اشکالاتی هستیم که این بخش از آن قابل‌قبول نیست و من با صراحت می خواهم بگم علت این، این هست که ما از اون خدا باوری و مردم باوری و خود باوری که باعث ضمانت بقای جمهوری اسلامی و هر روز عظیم‌تر و قدرتمندتر شد از این سه تا فاصله گرفتیم در اداره جمهوری اسلامی مبانی مون مبانی دیگری شد در عمل! هم در اقتصادمان هم در سیاست‌مان هم در فرهنگ مان هم در مسائل اجتماعی‌مان خیلی به سنت های الهی دیگه اینجا توجه نکردیم


موشکاف: هاهاهاها. بعله، مبانی‌شون شد هپلی هپو کردن و چپو کردن.هاهاها. اما رفقا! اگر درد نظام یکی بودی چه بودی.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که در جواب تحریم چی میگه.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۰مهر۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی جلو جلو دنده عقبو چاق کرد و از رفتن به اسکاتلند پشیمون شد


نمای روز – این همه هشدار و وحشت؛ چرا؟

لطفا به اشتراک بگذارید: