موشکاف ۲۷مهر۱۴۰۰ ـ شفافیت واسه سگ و سیله‌های نظام مثل کروناس

شفافیت واسه سگ و سیله‌های نظام مثل کروناس ـ موشکاف ۲۷مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! جمالتونو گل بارون! فدایی دارین! ایشالا شاد باشین و دشمنتون ناشاد و غمزده.هاهاهاها. آخه این حروم لقمه‌ها اونقده خوردن و بردن که دارایی به کنار، حتی حاضر نیستن حقوق و مزایاشونو رو کنن.هااهاها.


من سؤالم از مسئولان این هست بالاخره ما اموال و اینها که محرمانه هست می‌گویند آقا اون را حتی یک بنده خدایی از دیوار خانه یکی از مسئولان عکس گرفته بود محکوم شد شش ماه واقعاً این خیلی جای سؤال است می‌گویند اقا اموال و دارایی‌ها که محرمانه هست حقوق و مزایا که طبق قانون باید اعلام می‌کردید اعلام نکردید ما چه جوری باید رصد بکنیم؟


موشکاف: هاهاهاها. یارو میخواد رصد کنه!. برو جلو بوق بزن. شفافیت واسه سگ و سیله‌های نظام مثل کروناس، اصلا واکسنشو زدن که یه وقت به شفافیت مبتلا نشن.هاهاهاها. اما اگه سوال اینه که دارایی‌های ملت که دست عظیه چی میشه، بیا! این آدرسش. یه نمونه‌اش نفتکش بنزین که میره واسه نوچه‌های نظام تو لبنان.هاهاها.


ارزش یک تانکر ۱۵۰هزار تنی بنزین ...یعنی با ۵هزار میلیارد تومان می‌توانستیم برای ۲۵۰۰روستا تصفیه‌خانه فاضلاب بسازیم.
می‌ماند فقط یک پرسش: آیا مردم ایران راضی به اهدای تانکرهای سوخت ۵هزار میلیارد تومانی به حزب‌الله لبنان هستند؟


موشکاف: هاهاهاها. رفقا! این همون بنزینیه که عظی و سگ و سیله‌هاش با کشتن ۱۵۰۰ نفر یا به قولی ۳هزار نفر گرونش کردن. ملاحظه فرمودین که چطوری از گلوی مردم ایران می‌برن و به اوباششون تو لبنان میدن. نتیجه‌اش هم شده حاشیه نشینی تو شهرای ایران.
فقرا ناچار شده اند هر چه دارند بگذارند و به حاشیه شهر‌ها کوچ کنند. این موضوع باید دولت و مجموعه حاکمیت را به‌شدت نگران کند.


در روندی که دیر یا زود رخ می‌دهد، شکاف میان فقیر و غنی به‌حدی می‌رسد که طبقات فرودست به شکلی غیرقابل پیش بینی رفتار خواهند کرد
موشکاف: هاهاهاها. اتفاقا رفتارشون خیلی هم قابل پیش بینیه. نمونه‌اشو تو قیام دی و آبان ۹۸ دیدیم.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که این یکی یه ریزه رک‌ و پوس کنده‌تر دربارة این رفتار حرف میزنه.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۶مهر۱۴۰۰ ـ کفگیر نظام خورده ته دیگ و حال و روز اقتصادیشون درامه


فضیحت سفرهای نمایشی رئیسی جلاد و وعده‌های پوشالی و وحشت از اعتراضات مردمی در مجلس ارتجاع

لطفا به اشتراک بگذارید: