موشکاف ۲۱آبان۱۴۰۰ ـ عظی و خبیثی واسه جور کردن جیره مواجب بسیجیها و پاسدارا مثل حمار تو گل گیر کردن

عظی و خبیثی واسه جور کردن جیره مواجب بسیجیها و پاسدارا مثل حمار تو گل گیر کردن ـ موشکاف ۲۱آبان۱۴۰۰


موشکاف: سلام و عرض ادب درم به همة دوستان و رفقا! سرحال و سردماغ باشین ایشالا.هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که این روزا عظی و خبیثی واسه جور کردن جیره مواجب بسیجی مسیجیا و پاسدار ماسدارا مثل حمار تو گل گیر کردن. هاهاهاها. گرون کردن بنزین و بورس رو که شیخ فری سوزوند، خبیثی میخواد با حذف ارز چار هزار و دویس تومنی درد بی‌درمون عظما رو دوا کنه! و حالا دنبال اوکی گرفتن از این و اونه هاهاهاها.


رئیس‌جمهور چند مسأله اساسی را مطرح فرمودند این‌که وضعیت ارز در کشور چگونه خواهد شد و تخصیص این ارز به برخی از کالاها تا کی میتونه ادامه داشته باشه؟ و مشکلاتی که کشور از این بابت دارای مشکلاتی که بخش خصوصی در این زمینه دارند

موشکاف: هاهاهاها. برو عظماتو سیا کن! مردم دستتو خوندن!هاهاهاها. یارو چار تا شریک دزدو به اسم اقتصاد دان آورده که ازشون اوکی ورداشتن ارز چارهزار و دویستی رو بگیره.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین یارو از استبل نظام چطوری هشدار میده. هاهاهاها.



آقای رئیس افزایش بی‌رویه قیمت کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از مرغ و تخم‌مرغ تا گوشت و لبنیات و سایر کالاها کمر مردم را شکسته و هر روز معیشت‌شان را تنگ‌تر کرده اخیراً تماسهای زیادی از طرف مردم به‌ویژه بیماران گرفته میشه مبنی بر نگرانی آنها در خصوص حذف ارز 4200تومانی دارو و اخیراً هم وزیر محترم بهداشت اعلام کردند که حذف این ارز خانمان برانداز هست
موشکاف: هاهاهاها. رفقا! تاثیرش فقط رو دارو نیستا! ملاحظه بفرمایین!


حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی ریختن بنزین روی آتش تورم است/ دلالان برنده خواهند بود و مردم بازنده!
یکی از اولین پیامد‌های حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، افزایش شدید و یک باره نرخ ارز در کشور است. موضوعی که قطعا روی قیمت کالا‌ها و خدمات تاثیر می‌گذارد. یعنی ازاین محل گرانی‌های بیشتری به سفره و معیشت مردم تحمیل می‌شود.
این تورم بسیار بزرگ نه تنها حمایتی از اقشار هدف و ضعیف جامعه برای بهبود وضعیت معیشتی ایجاد نمی‌کند، بلکه همان یک لقمه نان را هم از سفره آن‌ها خارج می‌کند.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۹آبان۱۴۰۰ ـ کلید واژة «انتصاب» تو نظام ولایت وایراله


نمای روز – فریبکاری در وحشت از مکافات ۴۳سال جنایت؟

لطفا به اشتراک بگذارید: