موشکاف ۲۴آبان۱۴۰۰ ـ خبیثی واسه کمبود بودجه‌اش لایحة دو فوریتی رو داد به استبل نظام

خبیثی واسه کمبود بودجه‌اش لایحة دو فوریتی رو داد به استبل نظام ـ موشکاف ۲۴آبان۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان و رفقا! جمالتونو گل بارون!هاهاهاها. عرض کنم که یارو خبیثی واسه کمبود بودجه‌اش لایحة دو فوریتی داد به استبل نظام که ارز چار و دویستی رو وردارن اما خیطی بار آورد. نه تنها دو فوریتش تصویب نشد، یه فوریتم تصویب نشد و رفت ته صف لایحه‌ها.هاهاهاها. آخه اینجور چیزا واسه نظام جیزه، جرقة قیامو میزنه، تا دس می‌زنن، زودی می‌ندازنش کنار. می‌ترسن یه غلطی بکنن و... وای وای! دوباره آبان هاهاهاها.


دیگر این دولت آن دولت برای مردم فرقی ندارند شعله‌های بحران اقتصادی چهارگوشه معیشت و زندگی مردم را به آتش کشیده است مردم دیگر اعتمادی به مسئولین ندارند حتی می‌گویند ما وقتی و قولی از مسئولین می شنویم دلهره بیشتری می‌گیریم چون در کمترین مدت خلاف آن اتفاق می‌افتد که نمونه بارز آن هم گرانی خودرو بود وزیر صمت وعده کاهش قیمت ها را داد ولی در عمل چه شد؟


موشکاف: هاهاهاها. بعله که مردم یه سگ و سیله‌های نظام اعتماد ندارن. هر چی اونا گفتن، اگه صد و هشتاد درجه عکسش کنی، میشه واقعیت! هاهاهاها. اما یارو خبیثی میخواد بی‌دنده و ترمز کسری بودجه‌اشو حل کنه، غافل که این غلطای اضافی کار دست عظماش میده.هاهاهاها.

این شوک هایی که به جامعه وارد میکنه قابل حل و قابل جبران نیست. ما در حوزه معیشت نه تنها در طول دوره این دولت محترم نتوانستیم قدم های موثری برداریم بلکه مرتب شاهد افزایش بیشتر هزینه ها و فشارها به اقشار مختلف مخصوصا اقشار آسیب پذیر جامعه بودیم ما باید به جای شوک درمانی بدنبال تقویت ارزش پول ملی برویم

موشکاف: هاهاها. البته شوک درمانی یارو خبیثی لو رفته‌اس.هاهاهاها. یه مدل دیگه‌اش بلوف درمانیه که اونم کارساز نیست. هاهاهاها. مثل بلوف آزاد شدن اموال مسدود شدة نظام تو کره. هاهاهاها.


«آزادسازی اموال مسدود شده» حربه‌ای تازه برای کاهش قیمت دلار در بازار نیست.


مردم نیز به حرف‌ها و خبرهای اینچنینی اعتماد ندارند و آن را مساوی با آزادسازی و ورود دلار به کشور نمی دانند و حتی برعکس، صفوف مقابل صرافی ها را طولانی‌تر می کنند.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۲آبان۱۴۰۰ ـ خبیثی یه دورهمی گذاشته با استبل نشینان نظام از سه استان اصفهان و سمنان و قم


افتضاح اخاذی از مردم محروم با جریمهٔ تردد شبانه دهان به دهان در جامعه می‌چرخد

لطفا به اشتراک بگذارید: