موشکاف ۲۶آبان۱۴۰۰ ـ تو استبل نظام وزیر پیشنهادی خبیثی رو رد کردن

تو استبل نظام وزیر پیشنهادی خبیثی رو رد کردن ـ موشکاف ۲۶آبان۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام تقدیم به همة دوستان و رفقا! فدایی دارین چه جور!هاهاهاها. عرضم به حضور انور عالی که یارو خبیثی رفت تو استبل نظام که یارو فیاضی رو بکنه وزیر، اما خیطی بالا آورد و ردش کردن.هاهاهاها.


فرایند انتخاب وزیر محور شایستگی است رابطه رفاقت قرابت فشار آوردن های احیاناً رسانه‌ای و اینها هیچ کدام موجب این نمیشه که یک فردی معرفی بشه امروز در دولت ما هم شما می‌بینید در سه دهه گذشته بررسی کنید دولت ما را با دولت‌های سه دهه گذشته ببینید روابط رفاقت و رقابت و اینها چقدر نقش داشته!!!


موشکاف: هاهاهاها. مثلا ما نمی‌دونیم که یارو فیاضی داماد زاکانیه و بازم نمی‌دونیم که زاکانی به‌خاطر این شهردار تهران شد که واسه ریاست جمهوری خبیثی کوتاه اومد.هاهاهاها. این داستان تو فضای مجازی گر گرفته.هاهاهاها.


در فضای مجازی متأسفانه خب بعضاً غیرمنصفانه قضاوت میشه بحث برادر داماد را در مورد ایشان مطرح می‌کنند


موشکاف: هاهاهاها. نگران نباش! فقط بحث داماد نیست، بحث رفقا و جیره مواجیب بگیرا و پاسدار ماسدارا هم هست. هاهاهاها.

نکاتی را به آقای رئیس جمهور عرض می‌کنم آقای رئیس جمهور:
گفتند که یاران موافق هستند
مجنون شدند و همه عاشق هستند
نصف وزرای تو رئیس‌جمهور
از مدرسه امام صادق هستند
ما دلمان می‌سوزد آقای رئیس‌جمهور والله قسم دوست نداریم در این شرایط دشمنان این کشور بیایند خرده بگیرند و دولت شما را ناکارآمد نشان بدهند جاده که یک طرفه نمی‌شود آقای رئیس‌جمهور ما دلمان می‌سوزد می‌خواهید ساکت بشویم؟ بنده خفه بشوم؟ باشه چشم حرف نمی‌زنیم ولی این ره که تو می‌روی به ترکستان است


موشکاف: هاهاهاها. اگه خفه شن که خوبه! مشکل اینه که خفه نمیشن.هاهاهاها اما رفقا! قبلنا می‌گفتیم اینا تو جنگ باندین! اما التفاط دارین که این جنگ، جنگ درون باندیه.هاهاهاها. یعنی این داد و هوارا تو مجلس یه دست عظما پسنده. هاهاهاها. حالا واکنش یارو سلیمی رو داشته باشین.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۵آبان۱۴۰۰ ـ وقتی آبان میشه، نظام ولایت میره رو ویبره


فضحیت فامیل بازی مجدد رئیسی جلاد در معرفی وزیر آموزش و پرورش کابینه جلادان


لطفا به اشتراک بگذارید: