موشکاف ۹آذر۱۴۰۰ ـ زلزله مردم اصفهان در بیت ولایت پس لرزه هاش حالا حالاها ادامه داره

مردم اصفهان که اونچنان زلزله ای در بیت ولایت انداختن که پس لرزه هاش حالا حالاها ادامه داره ـ موشکاف ۹آذر۱۴۰۰


موشکاف: سلام به شما دوستای نازنین خودم وسلام به مردم اصفهان که اونچنان زلزله ای در بیت ولایت بپا کردن که پس لرزه هاش حالا حالاها ادامه داره. آخوندا فعلا تو فاز گاوگیجه ان. از یه طرف میخوان بگن همه چی آرومه از اون طرف دادشون از ضربه هایی که خوردن بلنده.


۱۵ نقطه شهر اصفهان را با تجمعات بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر انتخاب کردند .. . سلاح‌هایی ضبط شد که یک‌شبه تهیه نشده بود. خواهش پلیس و دریافت سنگ در مقابل خواهش، نشان داد که طراحیِ شوم انجام شده با کنش – واکنش در میدان به دست نمی‌آید؛ تجمع اول برای آب بود و وظیفه حاکمیت آن بود که بشنود و محترم بشمارد، اما بعد از آن تحرک رسانه‌های دشمن و پساب‌خواهان بود که بوی آلودگی آن از واشنگتن تا تیرانا تا برخی از رسانه‌ها و مجازی‌نویسان داخلی به مشام می‌رسد.


موشکاف: ای جااانم. بنازم به مردم اصفهان که به اعتراف رژیم، فقط تو یه روز از ۱۵نقطه به عظما توپوزی زدن. اما آخوندا هرچی تقلا می کنن تا رو آتیش اصفهان آب بریزن نمیشه و مجبور میشن اعتراف کنن که قضیه بیخ دارتر از این حرفاس و پای براندازی در میونه. یعنی خودشون با همین گزارشها و نوشته هاشون نشون میدن که خواست مردم اصفهان و مردم ایران آب و آزادیه:


اما همچنان دعوت به حضور در خیابانها در شبکه های اجتماعی منتشر میشود فراخوانهایی که در نهایت اعتراض کشاورزان را از بستر رودخانه به تجمع عده ای دیگر در کف خیابانها می کشاند.


حالا اعتراض مدنی به سبک اصفهانی که تبدیل به الگویی برای پیگیری مطالبه صنفی و مردمی شده بود با تلاش عده ای به نا امنی کشیده شد.


موشکاف: بله! اینجوریاس! مردم اصفهان و مردم ایران بدجوری وضعیت رو برای عظما نا امن کردن. حالا جالب اینجاس که باند غالب آدرس دشمن اصلی رو میده بعد باند مغلوب ترمز دستی رو می کشه و میگه هششششششششششش! اینقدر اسم دشمنای اصلی نظام رو نبرید! اینجوری دارید با دست خودتون به قدرت اونها اعتراف می کنید هاهاها


سرانجام بعد از چند روز مدارا، اعتراضات مردم اصفهان به بحران کم آبی، به خشونت گرایید و نیروهایی آن‌ها را با تندی پراکنده کردند. واکنش‌ها نسبت به این شیوه از برخورد و مقابله، باعث شد مسئولین به روال سابق دست در توجیه و فرافکنی بزنند و به جای پذیرش اصل مخالفت و قبول نارضایتی مردمی، معترضان را فریب خوردگان و عوامل دشمن برچسب بزنند...... در این سال‌ها به دلیل انتساب بیشتر معترضان و منتقدان به مجاهدین، بیشتر از نمود کین و خشونت آن‌ها، تایید و اعتراف به توان و تشکیلات آن‌ها کرده‌ایم که هر زمانی اراده کرده‌اند توانسته‌اند این‌همه نیرو به خیابان بفرستند.



مطالب مرتبط


موشکاف ۸آذر۱۴۰۰ ـ پاسدار یوسف نوری در اصطبل ولایت بعنوان وزیر آموزش و پرورش تأیید شد


رخداد ـ آتش اصفهان و هیبت شکسته خامنه‌ای

لطفا به اشتراک بگذارید: