اصفهان: رویارویی بین مردم و حکومت بر سر آب ادامه دارد

رویارویی بین مردم و حکومت بر سر آب ادامه دارد ـ اصفهان ـ ۱۲آذر۱۴۰۰


از صبح امروز تردد در مسیر زاینده رود و خیابانهای اطراف آن ممنوع شده و اجازه ورود به خیابانهای اطراف سی‌وسه پل و پل خواجو را نمی‌دهند و تمامی مسیر‌های اصلی و فرعی به زاینده رود را بسته‌اند. از صبح هلیکوپتر‌های نیروی انتظامی در سطح منطقه در پروازند و نیروهای یکان ویژه در چهارراهها مستقر شده‌اند و از عکسبرداری و فیلم‌برداری توسط عابران ممانعت می‌کنند و در برخی موارد موبایل افراد را گرفته و عکسها و فیلمهای داخل آنرا کنترل می‌کنند.


روز گذشته معاونت پیشگیری از وقوع جرم در دادستانی مرکز استان اصفهان «در خصوص تجمعات احتمالی در روزهای آتی هشدار داد و اعلام کرد: با هر گونه تجمع برخورد می‌شود». معاون دادستانی رژیم در اصفهان در حالیکه وحشت رژیم را از قیامی مشابه آبان ۹۸ برملا می‌ساخت نسبت به «تعرض به اموال و... توسط عوامل معاند و احتمال تکرار آن با پروژه‌هایی که هدف آن تخریب و آسیب به... حافظان امنیت است» هشدار داد (خبرگزاری حکومتی تسنیم ۱۱آذر ۱۴۰۰).


ابطحی مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد رژیم در اصفهان پرده‌ها را کنار زد و نماز باران را هم ممنوع کرد و گفت: «با توجه به تحرکات اخیر در فراخوان روز جمعه جهت اقامه نماز در بستر رودخانه زاینده رود و اهداف شوم دشمنان در برهم زدن امنیت جامعه، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند که هیچگونه برنامه‌یی جهت اقامه نماز باران در سطح استان به‌ویژه شهر اصفهان از طریق مراجع قانونی اعلام نگردیده است».


نماینده جنایتکار خامنه‌ای در قم، همه لفاظی‌های سران رژیم درهمدردی با کشاورزان اصفهان را به کناری نهاد و گفت: «بحران آب رمز آشوب و فتنه دشمنان کینه توز است». و علم‌الهدی، پدر زن رئیسی جلاد و نماینده خامنه‌ای در مشهد نیز معترضان اصفهان را «عده‌یی مزدو دشمن» خواند. اظهارات سرکردگان رژیم به‌خوبی وحشت فراگیر رژیم را از قیام و خیزش مردم اصفهان و گسترش آن به شهرهای دیگر برملا می‌سازد.



مطالب مرتبط


مطبوعات حکومتی نوشتند: چشم اقتصاد ایران به مذاکرات وین!


بسیج دیوانه‌وار حکومت آخوندی برای ممانعت از خیزش دوباره مردم اصفهان سرکردگان رژیم وحشت خود را از تکرار قیام آبان علناً ابراز می‌کنند

لطفا به اشتراک بگذارید: