موشکاف ۱۹آذر۱۴۰۰ ـ  عظما سگ و سیله هاش رو قطارکش فرستاد توی یه دانشگاه و معرکه بگیرن

عظما سگ و سیله هاش رو قطارکش فرستاد توی یه دانشگاه و معرکه بگیرن ـ موشکاف ۱۹آذر۱۴۰۰


موشکاف: سلام به دوستان همیشگی خودم! وقت همگی بخیر. چند روز پیشا تا عظما دید که شونزده آذر و روز دانشجو نزدیکه، سگ و سیله هاش رو قطارکش فرستاد تو توی یه دانشگاه و معرکه بگیرن. حالا چرا؟ الآن عرض می کنم خدمتتون:


گوینده رژیم:‌ بازار بزرگداشت روز دانشجو امروز در دیگر دانشگاههای کشور هم داغ بود. از جمله دانشگاه خوارزمی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد با حضور دادستان کل کشور


گوینده رژیم:‌ رئیس مجلس شورای اسلامی که به دانشگاه شهید بهشتی تهران رفته بود به دانشجویانی که از طرح صیانت از فضای مجازی پرسیدند گفت فضاسازی ها از خارج از کشور است و اینکه مجلس می خواهد پلاتفرم ها را محدود کند اینطور نیست.


گوینده رژیم:‌ اما روز دانشجو با رئیس جمهور. دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف صریح و شفاف از نقدهاشون گفتند و رئیس جمهور هم دولت رو نیازمند مشورت با دانشجویان دونست و گفت تغییر وضع موجود به سمت وضعیت مطلوب باید مبتنی بر نوآوری باشه.


موشکاف:‌ هاهاها...بله. قرار بود یه نمایش صریح و شفاف برای خبیثی ترتیب بدن اما چون دوره خیمه شب بازی گذشته و فاز، فاز رپتو پتوئه، یه کف گرگی صریح و شفاف خورد تو صورت عظما. ببینید وضع عظما چقدر دیریم رام دارامه که یه چنین حرفایی رو میذارن تو کاسه خبیثی:‌


آیا میدانید که که بیش از دو سال است که دو هم‌دانشگاهی ما، علی یونسی و امیرحسین مرادی، همچنان در حبس به سر می‌برند؟ حتما از جوی خون راه افتاده در آبان ۹۸ مطلعید، همانگونه که از سرکوب مردم تشنه‌ی خوزستان و اصفهان مطلعید. اگر برای رهایی از وضعیت بحران زده‌ی کنونی، راه حلی عقلانی، مبتنی بر تجربه و کارآمد ارائه ندهید، از جانب مردم پاسخی دریافت خواهید کرد که شاید نه سریع و نه حتی فوری باشد اما حتما انقلابی و قاطع است.


موشکاف: اوه اوه اوه. خبیثی رفته بود انشاء‌الله درمانی راه بندازه اما حرفای دشمنای برانداز نظام رو کوبیدن تو صورتش. معلومه از بالا تا پایین عظما به لرزه افتاده و از همه طرف در حال شرشره. البته وضع خیلی خرابتر از این حرفاس. دانشگاه که سهله این موج تا استبل ولایت هم رفته:‌


مقتدای خورسگایی: آقای رئیس جمهور اگر وزیر شما پاسخ نماینده مجلس را به موقع ندهد به نظر شما آیا چاره ای غیر از استفاده از سوال خواهد بود، آیا ما چاره ای به غیر از استفاده از ابزارهای مندرج در قانون اساسی از جمله استیضاح خواهیم داشت؟



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۶آذر۱۴۰۰ ـ  آخوند خبیثی تو تی وی ریش یه ساعت وراجی کرد توش پنجاه بار گفت ان شاء الله.


زیر ضرب رفتن رئیسی جلاد در نمایش۱۶آذر، پیامد فضای ملتهب قیامی و سرکوب اعتراضات در خیابان

لطفا به اشتراک بگذارید: