موشکاف ۴دی۱۴۰۰ ـ  برای عظما یا خود قیام در جریانه، یا در کابوس قیام‌هاییه که در پیشه

برای عظما یا خود قیام در جریانه، یا در کابوس قیام‌هاییه که در پیشه ـ موشکاف ۴دی۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام به دوستای گلم، عزیزای با صفا و با مرام خودم، امیدوارم که پر از انرژی باشین و چرخ روزگارتون بر وفق مراد بچرخه.


قیام‌ها مثل چکش معلق همیشه بر سر عظی بوده و این بدبخت فلک زدن دچار سندروم وحشت از قیامه، یا خود قیام در جریانه، یا در کابوس قیام‌هاییه که در پیشه.


خلاصه ترس و وحشت این یارو عظما هیچ گاه از بین نمی‌ره بلکه از کابوسی به کابوس دیگر تغییر شکل می‌ده. همون قانون بقای قیام و وحشت واسه عظی! بـــــــعله!


فتنه ۸۸ نه تنها شیرینی انتخابات تاریخی ۲۲ خرداد را به کام ملت تلخ و دشمن را برای براندازی امیدوار کرد
فتنه مدیریت فتنه در خارج از کشور رهبران میدانی و پیاده‌نظام های آن از داخل یارگیری شده بود فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله خطرناک‌تر بود
موشکاف: د‌ِ آخه یارو فتنه اصلی اون عظمای جنایتکارته،‌ اما بدون قیامی که بهش می‌گی «فتنه» ادامه داره، یعنی هیچ وقت تموم نشده، دی ۹۶، آبان ۹۸،‌ اسفند ۹۹، مرداد امسال، سراوان خوزستان، معلما، کشاورزا، بشمرم یا بسه؟ حالا بشنویم از موجوداتی که کک فتنه بدجوری تو تنشون افتاده:‌


مسأله فضای مجازی و جریان رسانه‌یی که دشمن تهاجمش را علیه ما شروع کرده است به وسیله یک عده افراد ناآگاه و یا احیاناً یک عده افراد مغرض بخواهد این حمله رسانه‌یی دشمن امید و ایمان مردم را هدف بگیرد و هدف قرار بدهد ما ضربه را از داخل خواهیم خورد! در این عرصه خدای نکرده غفلت شما را بگیرد و واقعاً از این تهاجم دشمن و همدستی یک عده منفعت‌طلب با دشمن خدای ناکرده غافل بشوید ما ضربه خواهیم خورد!


موشکاف: بیچاره ضربه رو خوردی خودت خبر نداری! مثل اون شکاری که تیر بهش خورده، اما همین جوری خودشو می‌کشونه، شکارچی هم با حوصله رد خونو می‌گیره و می‌ره و می‌دونه که بالاخره به شکار زخم خورده می‌رسه! به قول شاعر شب دراز است و قلندر بیدار! البته این شب دیگه آخراشه!



مطالب مرتبط


موشکاف ۳دی۱۴۰۰ ـ  امروز می‌خوام صدتا دست مریزاد و چند صدتا ایول تقدیم معلما بکنم


انفجار بزرگ و غیرقابل کنترل - مروری بر روزنامه‌های حکومتی

لطفا به اشتراک بگذارید: