موشکاف ۱۷دی۱۴۰۰ ـ  آتیش زدن به مترسک سلیمانی چنان آتیشی به جون عظما و سگ و سیله هاش انداخت

آتیش زدن به مترسک سلیمانی چنان آتیشی به جون عظما و سگ و سیله هاش انداخت ـ موشکاف ۱۷دی۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! گلی به گوشة جمالتون! غم نبینین ایشالا که این روزا عظی و سگ و سیله‌هاش غمگین و پریشونن.هاهاهاها. آخه جوونای شورشی. آتیش زدن به مترسک هیولاوار یارو سلیمانی و چنان آتیشی انداختن به جون عظما و سگ و سیله‌هاش که نگو و نپرس! هاهاهاها. صبح ۴شنبه، سگ و سیله‌های کله گندة نظام تو شهرکرد جمع شدن و از مجسمة هیولا پرده برداری کردن. اینم عکساش


موشکاف:‌هاهاهاها. اما چند ساعت بعدش جوونای شورشی، همین هیولا رو آتیشش زدن.هاهاها. ای والله! هاهاهاها.
موشکاف: هاهاهاها. دم بچه‌های شورشی شهر کرد گرم که چند ساعت هم امونشون ندادن. هاهاهاها. اما رفقا! عجب با حال می‌سوختا! هاهاهاها. سوختنش دل ولی فقیه و رو هم به آتیش کشید. از زبون نماینده‌اش تو شهرکرد بشنوین هاهاهاها.


آخوند نکونام – نمایندة ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری – ۱۶ دی
قبل از نیمه شب بود که با زنگ تلفن خبری دریافت شد که به سرعت ذهن را متوجه ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ می کرد که از پشت تلفن ها خبری را همراه با بغض به یکدیگر منتقل می کردند، چشمها پر از اشک بود امّا دل ها پر از کینه، ... آن روز ...سلیمانی ... و امروز تندیس آن ... را در تاریکی شب ... غرق آتش می کند
این جنایت در تاریکی شب مثل همان جنایت در فرودگاه بغداد که در خلوت شب و در اوج ناجوانمردی اتفاق افتاد می باشد


موشکاف: هاهاهاها. ایشالا همیشه از این خبرا بهشون برسه که جیگرشون حال بیاد.هاهاهاها. میگن بسیجی‌مسیجیا، یه سال داشتن رو این مترسکه کار می‌کردن و ۱۵۰ میلیون تومن خرج رو دستشون گذاشته بود که تو چند دقیقه دود شد.هاهاهاها. گزارش قضیه رو همراه با آه و نالة این یارو رو داشته باشین. هاهاهاها.


اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد – ۱۶ دی
شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ تندیس سردار سلیمانی که همان روز با حضور مسئولان استانی نصب شده بود، به آتش کشیده شد.
عوامل این هتک حرمت هنوز شناسایی نشده است


از نظر شهری، عوامل شهرداری در محل حاضر شده و تا ساعت دو بامداد تندیس جمع‌آوری شد زیرا تندیس به نحوی سوخته بود که امکان ترمیم در محل نبود و باید به انبار منتقل می‌شد. باید جنس تندیس که از نوع فایبرگلاس بوده تجدید نظر شود تا شاهد این اتفاقات نباشیم.


موشکاف:‌ هاهاهاها. یارو خوب می‌دونه، عظما هم می‌دونه که این تازه اولشه، می‌گه از این به بعد باید مجسمه‌هایی درست بکنیم که این جوری تمام سوز نشه! هاهاهاها. اما رفقا! نمادو ساختتن که بشه نماد اقتدار، اما شد نماد افتضاح.هاهاهاا. آنچنان تو سرشون خورده که صدای شترقش تو کل دنیا پیچیده. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین یارو خبیثی چطوری میخواد قضیه رو وصله پینه کنه. هاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۵دی۱۴۰۰ ـ  عظما موقع یک دست کردن نظام فکر اینجا شو نکرده بود


تندیس در آتش!

لطفا به اشتراک بگذارید: