رئیسی به روسیه رفت

رئیسی به روسیه رفت ـ ۲۹دی۱۴۰۰


همزمان با سفر رئیسی جلاد به روسیه، کشمکش و جنگ لفظی از زبان کارشناسان رژیم در رسانه‌های حکومتی بالا گرفت. در حالی که برخی این سفر را «ننگ بی‌سابقه» توصیف کرده‌اند، خبرگزاری سپاه پاسداران این‌گونه اظهارنظرها را شانتاژ خبری و شایعه‌پراکنی برای تخریب و بدبین کردن افکار عمومی دانسته است. شدت بحران به‌حدی است که حتی خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، وزیر خارجهٔ دولت رئیسی جلاد را که خامنه‌ای به‌عنوان دولت هم‌سو با پاسداران به‌کرسی نشاند، به‌شدت مورد حمله قرار داده‌اند.


خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در حمله‌ بی‌سابقه به امیر عبداللهیان نوشت: گفته‌اید دنبال روابط متوازن با شرق و غرب هستید؛ با این جمله می‌خواهید دهان کفن‌پوشان «نه‌شرقی نه غربی» را ببندید / با این حرف‌ها ممکن است در شرق فکر کنند سیاست «نگاه به شرق» نظام ایران صرفاً تاکتیکی برای امتیازگیری از غرب است. (خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۹دی)


روزنامه سپاه پاسداران نیز با اعتراف به‌گستردگی حملات علیه دولت رئیسی در رسانه‌های حکومتی به‌این بحران اشاره به سفر امیر عبداللهیان به چین و سفر رئیسی جلاد به مسکو نوشت: آنچه در این روزها به محور اصلی عملیات روانی رسانه‌های بیگانه و جریانهای معاند داخلی تبدیل شده است، القای وابسته کردن و فراتر از آن ادعای زمینه‌سازی برای سلطه کشورهای شرقی بر ایران و زیر پا گذاشتن شعار «نه شرقی نه غربی» جمهوری اسلامی در دولت جدید است. (روزنامه جوان رژیم ۲۹دی)



مطالب مرتبط


طی ۱۰ روز گذشته: ۹کولبر در نوار مرزی شمال غرب و غرب کشور کشته، مجروح و مفقود شدند


سفر رئیسی جلاد به‌روسیه و بالا گرفتن بحران درونی رژیم آخوندی

لطفا به اشتراک بگذارید: