موشکاف ۱۲بهمن۱۴۰۰ ـ معلمای با غیرت که این روزا فک و فوک برای عظمای فلک زده نذاشتن

معلمای با غیرت که این روزا فک و فوک برای عظمای فلک زده نذاشتن ـ موشکاف ۱۲بهمن۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام و صد سلام به شما رفقای با مرام! بخصوص معلمای با غیرت که این روزا فک و فوک برای عظمای فلک زده نذاشتن. عظما و خبیثی فکر کردن با وعده و وعید و حقه بازی میتونن صدای معلما رو خاموش کنن. اما معلم ها توی شهرهای مختلف قیامت کردن و معلوم شد شغال ولایت توی بد راه آبی گیر کرده:‌
معلم با غیرت مبارزه با ذلت
رئیسی بی سواد معلم زندانی آزاد باید گردد دزدا همه آزادن معلما زندانن
موشکاف:‌ دم معلمای با صفا گرم که عظما و خبیثیش رو گذاشتن سینه دیوار و حسابی چلوندنش. به نظرم دیگه حالا دو ریالی عظما افتاد که این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست و به اسم رتبه بندی و این حرفا نمیتونه حق معلما رو بالا بکشه. خبیثی هم گوشی دستش اومد که دیگه نمیتونه جلوی دوربین بشینه و کاسه چه کنم به دست بگیره:‌
رئیسی:‌ نمی‌خواهم بگویم آن اقشار راست نمی‌گویند، حتما واقعی می‌گویند که ما حقوقمان کم است اما ما الان چه بکنیم بعنوان دولت، ما آمدیم دولت تحویل گرفتیم، به هر قشری بگوییم شما راست می‌‌گویید، اقشار دیگر را چه بکنیم.
موشکاف: اینطور که پیداس این آخوند قاتل با خودش مسابقه شارلاتان بازی گذاشته. به معلما که میرسه میگه نداریم و چه بکنیم و گداییم و ذلیلیم و از این حرفا...اما از اون طرف ببینید تو تلویزیونش چه قمپزهایی در می کنه:
تا اسفند ماه ظرفیت تولید کشور به قبل از تحریم ها بر می گردد.
داخلی سازی کافی نیست و در کنار آن مسئولان افزایش فروش نفت را هم پیگیری کرده اند
رئیسی: موضوع فروش نفت و افزایش درآمدها با موفقیت داره انجام میشه
گوینده: افزایش فروش چهل درصدی که وزیر نفت می گوید پول آن با وجود تحریم ها در حال وصول است. درآمدهای غیر نفتی کشور هم افزایش داشته این را رئیس کل گمرک می گوید.
موشکاف: مگه نمیگی افزایش فروش چهل درصدی نفت داشتی؟ مگه نمیگی ظرفیت تولید نفت به قبل تحریما برگشته؟ مگه نمیگی درآمدهای غیر نفتی افزایش داشته؟ خب چی شد؟ چرا حقوق معلما رو نمیدی؟ چرا حقوق کارگرا و پرستارا و بازنشسته‌ها رو نمی‌دی؟ نداریم نداریمت رو باور کنیم یا این ادعاها رو؟ واسه حزب الشیطان و سگ و سیله های صادراتیت داری. اما به معلما که میرسی میگی چه بکنیم؟‌این هم جواب معلما به تو:
مطالب مرتبط
موشکاف ۱۱بهمن۱۴۰۰ ـ دیروز عظمای شاخ شکسته یه عده رو دور خودش جمع کرد تا براشون روضه بخونه
خیزش بزرگ معلمان؛ تعادل قوایی جدید
لطفا به اشتراک بگذارید: