موشکاف ۱۵بهمن۱۴۰۰ ـ زمین حسابی زیر پای آخوندا سفت شده و گاوها مشغول شاخ زدن به همدیگه ان

زمین حسابی زیر پای آخوندا سفت شده و گاوها مشغول شاخ زدن به همدیگه ان ـ موشکاف ۱۵بهمن۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام به دوستای عزیز وبا مرام خودم. دوستان! زمین حسابی زیر پای آخوندا سفت شده و گاوها مشغول شاخ زدن به همدیگه ان. عظما میخواست به مناسبت دهه زجر جشن بگیره و اقتدار نداشته اش رو به رخ بکشه اما بزن بزنی تو نظام شده که نگو و نپرس. یه مشت آخوند شیاد قافیه باخته به اسم مجمع روحانیون و مجمع مدرسین یه بیانیه صادر کردن توش حسابی پنبه عظما رو زدن:
مردم می‌گویند: آب و برق مجانی و مسکن ارزان که وعده‌اش داده شد پیش‌کش، ابتدائی‌ترین نیازهای ما را تأمین کنید. مردم از بیکاری و رکود تورّمی می‌نالند و فقر توأم با احساس بی‌آیندگی از یکسو و فسادهای بزرگ و شرم‌آور و هدر رفتن سرمایه‌های طبیعی و انسانی خطر بزرگی است که کشور و ملت را تهدید می‌کند. و چون از نیازهای اولیه اقتصادی و معیشتی بگذریم و به نیازهای ثانوی ولی بسیار مهم چون حقوق شهروندی و آزادی‌های اساسی برسیم وضع از این هم بدتر می‌شود.
موشکاف: هاهاها...اون دجال گور به گوری کجاس ببینه که پسمونده هاش چه لگدی به قبرش میزنن. وعده آب و برق مجانی اون گوربگوری رو می کوبن تو سرش و سر عظما و اعتراف می کنن که از حاکمیت چهل و سه ساله آخوندا جز فقر و مصیبت نصیب مردم ایران نشده. اینجاس که عظما قاط می زنه و سگ و سیله هاشو می فرسته تو گود:

سؤال اصلی و اساسی مردم در این بوده که اعضای مجمع روحانیون مبارز که حامی و پشتیبان اکثر دولت‌های بعد از انقلاب بوده‌اند به این موضوع نپرداختند که خود در ایجاد مشکلات و بحران‌های کنونی کشور چه نقشی داشته‌اند؟ کدام دولت پیشرفت را بر عدالت ترجیح داده است؟ کدام دولت و جریان فاصله طبقاتی در جامعه را افزایش داده است؟...خط فقر در کدام دولت به‌شدت افزایش یافت و مسائل معیشتی مردم روزبه‌روز بیشتر گشت و تورم به عدد 45 درصدی رسید؟
موشکاف:‌ بله!....منظورش اینه که بابا پیاده شید با هم بریم. میگه از این اپوزسیون بازی ها دست وردارید. هر غلطی تو این چهل و سه سال کردیم با هم کردیم. میگه الکی خودتون رو کنار نکشید جای این فیگورا کارنامه خودتونو رو کنید هاهاها....کیهان عظما رو هم داشته باشین که به اینم رضایت نداده.
دو حزب یاد شده به جای آنکه به جرم بلاهایی که بر سر مردم آورده‌اند تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند و یا دست‌کم شرمنده و سر‌افکنده باشند، در بیانیه خود، علیه مشکلاتی شعار می‌دهند که خود پدید آورده‌اند و البته، چه ناشیانه به صحنه آمده‌اند!!

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۳بهمن۱۴۰۰ ـ سر گاو ولایت بدجوری تو خمره مذاکرات گیر کرده
نمای روز ـ هراس آخوندهای جمعه‌بازار از بریده شدن سر نظام
لطفا به اشتراک بگذارید: