موشکاف ۱۸بهمن۱۴۰۰ ـ این روزا آخوندا بدجوری به حول ولا افتادن

این روزا آخوندا بدجوری به حول ولا افتادن ـ موشکاف ۱۸بهمن۱۴۰۰
موشکاف:‌ دوستان سلام. این روزا آخوندا بدجوری به حول ولا افتادن. یعنی وضعیت طوری شده که از سایه خودشونم می ترسن. خودشون هم فهمیدن که چه طوفانی تو راهه واسه همین دو دستی عمامه هاشونو چسبیدن و و هی می کوبن به در و دیوار:‌
آخوند حسینی: می‌آید طرف با قمه میزنه نیروی انتظامی را میزنه شهید می‌کند بعد از اونطرف حالا می‌خواهد نیروی انتظامی از خودش دفاع کند سخت میشه کارش
بعضیها با قلدری و با پررویی این کار را می‌کنند بخصوص هم که رسم شده اخیراً بعضی سلاح گرم هم دیگه دستشان می‌گیرند که این بدتر است و باید علی العجاله باید به این قصه رسیدگی بشود.
موشکاف:‌ هاهاها...کجای کاری تو؟ سالهاست که عظما در حال رسیدگی به این قصه اس. تموم ثروتهای ملتو خرج امنیت خودش کرده اما هرچی رشته بوده پنبه شده. آخر و عاقبت هپلی هپو کردن اموال مردم وشلیک به جوونای مردم تو خیابونا همینه. بنازم به جوونای شجاعی که اینجوری شما آخوندا رو زهره ترک کردن: هاهاها...
امام جمعه بیرجند: امنیت خط قرمز نظام است و هرگز نظام در این مباحث نیروهای مسلح نیروهای عزیز انتظامی قطعاً مردم از آنها حمایت می‌کنند و هرگز اینهایی که این جنایات را مرتکب می شوند امنیت نخواهند داشت.
موشکاف: این یکی دست پیش رو گرفته که پس نیافته. فعلا که خط قرمزتون تبدیل به خط زرد شده. روزی نیست که یه آخوندی پاسداری تو یه گوشه از ایران ولو نشه. اونی که باد می کاره باید طوفان درو کنه. به جای خط و نشون کشیدن واسه مردم و جوونا،‌ امنیت عظما رو بچسبید که بدجوری ترک برداشته. هاهاها.
هیچ اولویتی بالاتر از امنیت نیست و بر همین مبنا نباید از سهل‌انگاریهای سیاسی و تبلیغاتی در برابر اشرار و هر نیروی مخل امنیت عمومی چشم‌پوشی کرد. تصویر و پیش‌فرض برقراری امنیت در بسیاری از مناطق عمومی و شهری در سال‌های گذشته ترک برداشته است.
موشکاف: هاهاها.... وای وای وای! ترک برداشتن امنیت نظام! یکیشون از ترس داره پس می افته. اون یکی از وحشت به واق واق افتاده این یکی هم به ترک برداشتن امنیت عظما اعتراف می کنه. خب دیگه دیوار امنیت و سد اختناق که ترک ورداره رفقا چی می‌شه؟ بعدش سد می‌شکنه و سیل جاری می‌شه! اونم چی سیلی! سیل آتیش! هاهاها دیگه صحبت یه شهر و دو شهر و یه جوون و دو جوون نیست. عظمای بدبخت! روی بمب ساعتی نشستی... حالیته!...هاهاها. اما رقفق این دیکتاتورا وقتی حالیشون می‌شه و صدای انقلاب مردمو می‌شنون که دیگه کار از کار گذشته و راه فراری بهتر از راه‌آبی که قذافی توش قایم شده بود، پیدا نمی‌کنن! موشکاف مرده و شما زنده، می...بی...‌نیم! دوستان مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۷بهمن۱۴۰۰ ـ اونچنان ولوله ای به جون عظما افتاده که نگو و نپرس
ترکیدن بادکنک‌های سرکوب و عرض اندام ایدئولوژیک نظام - مروری بر روزنامه‌های حکومتی
لطفا به اشتراک بگذارید: